Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan slutte å trøstespise?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-13, 07:55   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slutte å trøstespise?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det tror jeg engentlig er den eneste løsningen for meg også. Men livet mitt er ikke så enkelt, og det er vanskelig å gjøre noe med problemene. Man kunne jo selvsagt prøvd å være fornøyd med det man har osv., men det er lettere sagt enn gjort.

Men du, om du vet hva problemene er, men ikke ønsker å ta fatt på dem.
For meg er det litt som en røyker som har måttet amputere ene foten, og må ta den andre om vedkommende ikke slutter å røyke (true story). Vedkommende orker ikke ta tak i røyken og ender opp med å amputere den andre foten også, ikke under kneet, men begge to på lårene. Etter en stund ryker fingrene også, bokstavelig talt.

Av og til må man ta tyren ved hornene.
Du ammer, har du en mann du kan få på banen? Det hjelper å ha en å spille på lag med.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.