Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 20:37   #10
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av tonyandre, her.

siden konge pyton var den jeg brukte som et eksempel, så har jeg ikke pyntet på noe som helst? der jeg sa at gjemmesteder på hversin side i terra er det den "trenger" og da er den fornøyd? har selv sett en konge pyton klatre for så å falle ned igjen. det er en bakkelevende art, og er fornøyd med dette. spotlight med varme er vel heller ingenting de trenger sånn egentlig?

så jeg pyntet ikke på noe, nei. virkelig ikke. hadde jeg sagt gjemmested og en vannskål så var en skjeggagam fornøyd hadde jeg pyntet på det. men til en konge pyton så var det null pynting altså man kan ha mer, men man ikke ha mer

Det var da du skrev dette

et reptil trenger ikke røtter, trenger ikke sand, trenger ikke grus, trenger ikke blader.

som så ble forklart med

så jeg beklager den meget dumme måten jeg fremstilte det på, jeg tenkte jeg skulle få frem hvor enkelt det var å holde et reptil.

at jeg oppfattet det som at du prøvde å pynte på/forenkle hva et reptil trenger i terrariet sitt. Som jeg da syntes var unødvendig å forenkle, siden det ikke er så voldsomt vanskelig å sette seg inn i hva de trenger fra før. Men hvis det ikke var det du mente, så misforstod jeg deg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.