Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 20:50   #10
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
tonyandre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Men syns du det vitner om godt dyrehold at man ikke tar med kjæledyret sitt til vetrenær?
Det må jeg si sjokkerer meg litt. Det taler ikke akkurat for reptileieres sak altså. Er det slik at reptileiere stort sett er folk som setter sitt behov for å ha et dyr, foran dyrets helse ved å ikke ta det med til vetrenær, ja så syns ikke jeg noe om disse reptileierne jeg.

ja det syntes du vel! du sitter vel glad og fornøyd nå på at du vrir på det jeg sier?

jeg er en reptil entusiast.. og elsker disse dyrene.. derfor jobber jeg aktivt med å endre på reglene for at man ikke skal være nervøs for å kontakte veterinær! sier ikke det noe om reptil eiere? at jeg jobber aktiv for å gi reptiler et bedre liv?

for at jeg bruker mange timer for dagen for å jobbe med dette, snakke med folk på forum som dette, snakke med politikere. søke opp på nette om informasjon om disse dyrene, finne personer som skriver om disse dyrene, for så å prøve å finne kildene de har brukt.. er dette troverdige kilder, eller er det bullshit kilder.. osv osv osv..

neida, reptil eiere er idioter vi som bare tenker på oss framfor dyrene..
hadde jeg gjort dette, hadde jeg dritti loven og gjort nett som jeg vil uansett loven.. så hvorfor skulle jeg har brydd meg på forum som dette?

tonyandre er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.