Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-13, 09:50   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Ingen av oss som bur og lev i eit samfunn som det norske, kan ha godt samvit på alle punkter, miljømessig. Det betyr ikkje at vi ikkje kan gjere så godt vi kan og ha eit reflektert forhald til dei punktene vi vel å ignorere informasjon om miljøet. Eg trur at er det nå så farleg-haldninga, er skummel.

Enig. Jeg synes vi skal tåle å bli fortalt (f.eks. gjennom artikler som den som er bakgrunnen for denne tråden) hva som er problematisk miljømessig. Jeg tror til og med det er bra. For meg er miljøtrådene på FP med og gir meg økt bevissthet, og de gjør også at jeg tar bedre valg. Det betyr ikke at jeg klarer å gjøre gode valg på alle områder, men jeg synes det er greit å være klar over hva man gjør som er miljøfientlig.

Jeg tror ikke teknologiutvikling og nye energikilder vil kunne redde oss hvis vi fortsetter det høye forbruket vi har nå. Jeg synes utviklingen er veldig skremmende rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror alle kan ha godt av å gå igjennom miljøvalgene man tar, og å prøve så godt man kan å velge anderledes der det er mulig.

Jepp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.