Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-13, 22:26   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Vi fekk nespressomaskin til bryllupet for fem år sidan og kjenner litt på dårleg samvit kvar gong eg tømmer maskina for kapslar. Eg er klar over at nespressomaskinen er "min miljøversting", og bruker mykje presskanne viss eg skal drikke kaffe utover dagen. Sidan eg normalt er opptatt av miljø, kjenner eg likevel at eg er ambivalent i forhold til denne maskinen og eg ville ikkje vald ein slik variant, viss eg hadde kjøpt kaffemaskin sjølv. Samtidig var ikkje dette ei problemstilling eg tenkte på, før vi begynte å kaste brukte kapslar, og då hadde vi allereie tatt maskina i bruk. Så eg vel å bruke nespressomaskina fram til ho er utslitt, men når den er oppbrukt vil eg gå for noko meir miljøvennleg. Eg vil og gjerne kunne bruke fair trade- kaffe. Men eg kaster ikkje ein brukbar maskin og kjøper ny, som er meir miljøvennleg.

Når det er sagt synest eg det er heilt greit at folk fortel meg at eg bør ha dårleg samvit for å bruke nespresso. Eg treng påminningar om at eg kan tenke meir på jordkloda, og viss vi slutter å minne kvarandre på det "fordi alle andre er så mykje verre, køyrer bil og fly og bruker mac og spis sjokolade", trur eg det er fort gjort å gløyme å tenke på jordkloda. Eg sett pris på slike innspel og eg tenker at det er fint at vi kan minne kvarandre på kva forbruk av alle slag faktisk gjer med planeten.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.