|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
guru advisor
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg elsker temafester og synes det er altfor få av dem! Har innsett at hvis jeg skal få gå på flere må jeg invitere selv, for jeg tror de fleste av vennene mine tenker som dere. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Temafester (iFon ønsket å endre det til tragedier, jeg synes i grunn det sier alt) takker jeg konsekvent nei til.
|
|
|
#43 |
|
Tøff
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?
Av alle ting jeg ikke gidder bruker energien min på er det å forsvare en flåsete kommentar. Sod it og sod hele greia. Heh, jeg tror jeg finner meg noe bedre å drive med. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
guru advisor
|
Akkurat sånn liker jeg! Det hørtes gøy ut! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg er SÆR. Jeg takler temafester og utkledning uhorvelig dårlig, og noe sier meg at jeg hadde utviklet en akutt vond lilletå, framfor å sitte og føle meg klein i nissedrakt.
|
|
|
#46 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Nei, bare for meg. :-)
|
|
|
#47 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg hater å kle meg ut og kan ikke fordra temafester. Nissefest er vel noe av det jeg hadde taklet. Håper det blir ferre av de med årene. Jeg ender alltid opp med å ikke kle meg ut eller gjøre noe veldig lett. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Jeg skjønte det, og kommentaren din var nok til og med hyggelig ment. Jeg er bare litt oppgitt over at tynne damer blir framstilt som onde og uomtenksomme, og at det er helt greit. De er tynne, så da kan de bare hadet så godt, liksom.
|
|
|
#49 |
|
Fortynnet
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Nissefest for voksne har jeg aldri vært borti. Jeg har i det hele tatt sjelden vært invitert på temafester, men de få gangene det har skjedd har det vært veldig gjennomført, og jeg syns også det er gøy å finne passende antrekk både til Halloween og Mad Men-fest. En kan jo alltids gjøre så mye eller lite ut av det som en ønsker selv. Jeg er som sagt ingen temafest-arrangør eller stor fan, men jeg kan godt sette pris på anledninger for voksne til å leke litt og kle seg ut. Men jeg skjønner godt at ikke alle gjør det. Sist redigert av Filifjonka : 15-12-12 kl 12:31. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tøff
|
Jeg er enig med deg. Jeg har ikke vært feit i så mange år som jeg har vært slank. La det heller gå ut over den som ikke forstår. Beklager, jeg ble litt sår for kommentaren, som virkelig var godt ment. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg vil bare bli invitert på en fest, og ha anledning til å gå på den.
|
|
|
#52 |
|
kamerat
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Det var da veldig så fælt det var med temafester, da! En velplanlagt og gjennomført temafest er gøy, synes jeg. Jeg liker å kle meg ut, jeg. :barnlig sinn:
|
|
|
#54 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg syns temafester er artig. Jeg syns i grunnen det er artig å bli invitert på fest. Men jeg kan ikke sy, og kjøper ikke dyre kostymer for å gå på fest, men en nisselue eller en tiara eller 70-talls look-alike-klær klarer jeg å rote frem.
|
|
|
|
#55 |
|
Shake it out!
|
Amen!
|
|
|
#56 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Temafest kan være gøy en gang i blandt. Jeg takker ikke nei til fest fordi jeg må kle meg ut! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg liker ikke vanlige fester, kun temafester.
|
|
|
#58 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#60 |
|
Er frisk!
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Temafester medfører at jeg må ut å shoppe som regel og jeg hater å shoppe. Altså liker jeg veldig godt fester der jeg kan finne det jeg trenger i skapet.
|
|
![]() |
|
|