Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 22:28   #741
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg skjønner ikke helt, var ikke saken mellom utestengt bruker og en moderator? Hvor kommer Kie og tredjeoersoner inn? :forvirret:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:28   #742
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jepp. Og det skjønner jeg godt. Det er jo noe av det som er litt kjipt. Det er sårt og dumt og leit og... og så ser man jo at det ikke er så mye annet å gjøre enn å kanskje prøve å nyansere litt. Eller minne om at det ikke er bare folk som har gått og folk som ble, folk som er for og for som er imot osv.

Men det er helt greit det og fint at du sier fra.

Gammel 13-11-12, 22:36   #743
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skjønner ikke helt, var ikke saken mellom utestengt bruker og en moderator? Hvor kommer Kie og tredjeoersoner inn? :forvirret:

Saken er jo at moderator angivelig har baksnakket / delt fortrolige opplysninger om folk, og da antar jeg at tredjepersonene er de som er omtalt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:42   #744
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Saken er jo at moderator angivelig har baksnakket / delt fortrolige opplysninger om folk, og da antar jeg at tredjepersonene er de som er omtalt.

Jeg trodde det var utestengt bruker som var omtalt. Så nå skjønner jeg mindre enn jeg trodde at jeg gjorde. Ting er enda mer uklar på en måte. Jeg kjenner ikke sakens egentlige kjerne, har kun lest tråder og infoen fra admin.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:53   #745
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var angivelig diverse tredjepersoner. Og utestengt bruker var redd for at det da også kunne gjelde henne. Samt at hun ønsket å si fra om denne "praksisen". Slik har jeg tolket det.

Sist redigert av Karamell : 13-11-12 kl 23:11.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 23:08   #746
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kosemoser Strutsen.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 23:08   #747
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg vil bare signere ALT Kie sier. Jeg kunne seriøst ikke sagt det i nærheten av like bra som henne, så da nøyer jeg meg med å signere.

Og jeg også vil ha klem.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 23:12   #748
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg vil bare signere ALT Kie sier. Jeg kunne seriøst ikke sagt det i nærheten av like bra som henne, så da nøyer jeg meg med å signere.

Og jeg også vil ha klem.

Forresten så savner jeg deg, det er lenge siden jeg har sett noe særlig til deg her.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 23:14   #749
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er ganske viktig å presisere at jeg tror de aller færreste som blir igjen her forventer at man skal ta parti mot noen som helst for å fortsette å være her. Jeg tror til og med det er helt greit å være skikkelig uenig med ledelsen og fortsette å være her. Det er til og med lov til å være på andre forum OG være på FP samtidig. Det er jo det fine med å være på forum - man er ikke utro selv om man henger med hundre forskjellige forum samtidig (man har bare enten veldig god tid eller er en veldig dårlig arbeidstaker...)

Når jeg fjaser så er det fordi jeg har kommet meg videre. Det betyr ikke at jeg ikke skjønner at andre kan ha behov for å fordøye, tenke og snakke mer alvorlig. Det betyr bare at jeg har havnet i fjasemodus. Det er ikke et forsøk på å være nedlatene eller kjip. Virkelig ikke. Helt sant.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 23:15   #750
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

til kie og Strutsen, og andre som måtte trenge en klem og/eller en god tanke!

Gammel 13-11-12, 23:20   #751
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Fjasingen er det aller, aller besteste med FP.

Huff nei. Jeg synes denne fjasingen er bare veldig, veldig, veeeeldig kjedelig. Jeg synes det beste er drama.

jane er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 23:31   #752
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kie.

Og Strutsen.

I grunnen trenger alle en klem.

Gammel 13-11-12, 23:39   #753
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sånn i tilfelle flere her inne har lyst til det mye forumet, er det bare spesielt utvalgte som får lov, eller må man be om det. Bare lurer.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 00:17   #754
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Huff nei. Jeg synes denne fjasingen er bare veldig, veldig, veeeeldig kjedelig. Jeg synes det beste er drama.

Wanna hang?

Gammel 14-11-12, 00:33   #755
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Det jeg vil frem til er at det er en del som ikke melder seg ut, men som kanskje må komme etter som baktropp etterhvert som dere går videre nå. Og det er lett å føle at når dere omtaler de som er synlige i terrenget og forlater forumet, så omtaler dere oss i "baktroppen" også.

Jeg håper virkelig du kan legge den følelsen bak deg når denne tråden dør ut, Kie. Du beriker dette forumet.

Gammel 14-11-12, 02:14   #756
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil presisere at det eneste jeg kan vite 100% sikkert er at ting delt et sted dukket opp igjen et annet sted. Ledsaget av noen usannheter. Hvem, hva og hvordan kan jeg ikke påstå noe om med sikkerhet. Og det er i grunnen ikke så viktig for meg. Folk er folk og folk trår feil. Jeg kan ikke komme på en eneste en jeg ikke ville ha tilgitt på sekundet om jeg ble bedt om det og jeg kan ikke komme på en eneste som jeg tror vil meg vondt.

Jeg har vært sinna og uenig underveis og skulle fortsatt ønske vi kunne ha skværet opp og alle fortsatt var her, men jeg vil også si at det har vært en ok opplevelse å ha kontakt med ledelsen om dette for min del. Selv om jeg personlig skulle ønske denne saken endte annerledes. Som f.eks. fyllegrining, ukritisk påtakelse av skyld ("Nei, det var min feil", "Nei min!") og løfter om evig vennskap herfra til evigheten. Det hadde vært vakkert.

Eh.. Jeg har visstnok pådratt meg traume i kjevemuskelen som må smertebehandles når det blir for ille så det er mulig jeg har tjuvstartet.

I love you all!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 08:09   #757
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Alle sier de savner den utestengte!!! Hvem i huleste er det? Er det voldemort siden ingen vil nevne nick....? *frustrert* kan jo hende jeg og savner! Uten at jeg vet om det!!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 08:12   #758
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

*frustrert* kan jo hende jeg og savner! Uten at jeg vet om det!!!

Du vet jo hvem det er dersom du savner noen. Jeg må innrømme at det er et par stykker jeg savner litt.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 09:30   #759
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det er ganske viktig å presisere at jeg tror de aller færreste som blir igjen her forventer at man skal ta parti mot noen som helst for å fortsette å være her. Jeg tror til og med det er helt greit å være skikkelig uenig med ledelsen og fortsette å være her. Det er til og med lov til å være på andre forum OG være på FP samtidig. Det er jo det fine med å være på forum - man er ikke utro selv om man henger med hundre forskjellige forum samtidig (man har bare enten veldig god tid eller er en veldig dårlig arbeidstaker...)

Når jeg fjaser så er det fordi jeg har kommet meg videre. Det betyr ikke at jeg ikke skjønner at andre kan ha behov for å fordøye, tenke og snakke mer alvorlig. Det betyr bare at jeg har havnet i fjasemodus. Det er ikke et forsøk på å være nedlatene eller kjip. Virkelig ikke. Helt sant.

Signerer

Anne er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 10:59   #760
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kie!

Jeg har nå valgt å ikke sette meg inn i noe som helst, all den tid det er en side som aldri har kommet fram. Dessuten omhandler dette folk jeg liker,
Såpass har jeg fått med meg. Så da velger jeg å ta konsekvensenene av at jeg ikke kan vite og er Sveits. Og trives utmerket godt med det.

FP stoler jeg verken mer eller mindre på enn før. Dette er et internettforum drevet av mennesker. Say no more. Og jeg logger bare av når de er eksamen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.