Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 22:28   #381
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Blind tillit? Det høyres fordummende ut. Bakgrunnen for at eg skreiv det eg skreiv er rett og slett at desse rundene var så heftige for en måned sida og så fekk vi ro igjen. Da tolke eg det dit at dei som er her VIL vere her. Å gulpe opp igjen dette med ujevne mellomrom er i mine auer barnslig. For kva i all verda er agendaen?

Tussa det er du som sier ting som

Sitat:

....berre respektere at vi som er her har tillit til forumleiinga og kjem til å bli her?

Du er ikke "vi som er her". Du er deg, du snakker ikke for oss alle. Blind tillit er fordummende, det har du rett i, men når en går ut og sier en har tillit i en sak uten å ha langt mere innsikt enn det jeg (og sansynligvis også du har) så er det noe dumt.

Je har følt avmakten en som bruker kan ha mot det som kan oppfattes som overgrep på et forum, og dersom det som kommer frem her er sant, så er jeg veldig skuffet. Ikke overasket, men skuffet.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:29   #382
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjølvsagt er tillit dynamisk. Men om en er her no så vil eg forutsette at en har tillit no og tenker at denne står vi av.

Gammel 12-11-12, 22:31   #383
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sjølvsagt er tillit dynamisk. Men om en er her no så vil eg forutsette at en har tillit no

Med tanke på at mange driver og sletter innlegg, så ser det for meg ut som om man nettopp ikke har tillit til ledelsen. Men man har likevel ikke nok mistillit til at man oppretter seg et annet og nytt forum og forsøker å dra folk dit.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:31   #384
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Tussa det er du som sier ting som

Du er ikke "vi som er her". Du er deg, du snakker ikke for oss alle. Blind tillit er fordummende, det har du rett i, men når en går ut og sier en har tillit i en sak uten å ha langt mere innsikt enn det jeg (og sansynligvis også du har) så er det noe dumt.

Je har følt avmakten en som bruker kan ha mot det som kan oppfattes som overgrep på et forum, og dersom det som kommer frem her er sant, så er jeg veldig skuffet. Ikke overasket, men skuffet.

Da peike eg både opp og ned på tidligare innlegg av meg. La gjerne ver å ha tillit men slutt for all del å sutre om det når denne tråden vise at vi er mange som er lei, lei, lei av kjeklinga.

Gammel 12-11-12, 22:33   #385
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Med tanke på at mange driver og sletter innlegg, så ser det for meg ut som om man nettopp ikke har tillit til ledelsen. Men man har likevel ikke nok mistillit til at man oppretter seg et annet og nytt forum og forsøker å dra folk dit.

Hvordan vet du det? Om det ble/blir opprettet et nytt forum, blir det vel neppe annonsert her inne?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:35   #386
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Da peike eg både opp og ned på tidligare innlegg av meg. La gjerne ver å ha tillit men slutt for all del å sutre om det når denne tråden vise at vi er mange som er lei, lei, lei av kjeklinga.

Er det ikke bare la vær å gå inn på denne tråden, da? Jeg vurderer å fortsette med andre ting jeg egentlig lurer litt på om dette, men; Jeg vil jo ikke PLAGE folk, slik man nå får følelsen av

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:37   #387
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg syns ikkje eg eller andre skal la være. For eg vil absolutt ikkje at dette skal stå uimotsagt.

Gammel 12-11-12, 22:39   #388
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar meg i å lure på hvilken støttegruppe jeg hører til i. Muligens "kan vi ikke renske luften, rydde opp og drikke vin til vi fyllegriner og lover å være bestebestebestevenner for all fremtid og aldri, aldri, aldri la noe komme mellom oss igjen... *hikk*"-gruppa.

Jah!
Bare at jeg ikke bedriver sånn treffing, da. Det skulle tatt seg ut.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:40   #389
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes denne tråden er morsom, og blir aldri lei av den.

jane er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:40   #390
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg drikke gjerne vin.

Gammel 12-11-12, 22:41   #391
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Synes du det er greit at moderatorer sprer fortrolig informasjon og at forumledelsen ikke har noen problemer med dette? Synes du videre det er greit at den som varsler om uregelmessigheter som dette skal mistenkeliggjøres, hetses og mobbes ut?

Siden du spør meg direkte, jeg synes det er feil å sitte på sin høye hest og anklage andre for ubehagelige stikk når man gjør det samme selv.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mobbingen og hetsingen er det virkelig ikke forumledelsen som har stått for her. Dette gjør meg kvalm.

Ja.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:42   #392
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk en ganske god portugiser i glasset as we speak.

Gammel 12-11-12, 22:42   #393
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det finnes garantert et nytt forum, du vet bare ikke om det. Ennå. (Ikke jeg heller altså, men jeg er 100% sikker på at det er opprettet.)

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:43   #394
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det finnes garantert et nytt forum, du vet bare ikke om det. Ennå. (Ikke jeg heller altså, men jeg er 100% sikker på at det er opprettet.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:47   #395
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tillitt til forumledelsen.

Og så er jeg overbevist om at moderatorteamet må ha sabla god tålmodighet, jeg hadde sparka folk på huet og rævva ut hadde jeg fått servert halvparten så mye dritt og halvkvedete nidviser om egen etikk og moral.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:47   #396
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ah, så "de" lufter her hvem som kan hentes over og hvem som ikke er på deres side altså.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:47   #397
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må le. Et nytt forum, for de som er Dødelig Fornærmet på forumledelsen i det gamle forumet. Hvor, hvor har jeg hørt dette før?

Sist redigert av Niobe : 13-11-12 kl 00:37.
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:48   #398
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må le. Et nytt forum, for de som Dødelig Fornærmet på forumledelsen. Hvor, hvor har jeg hørt dette før?

Men dei har neppe så fin skute å seile på som vi hadde.

Gammel 12-11-12, 22:48   #399
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Nå synes jeg vi skal ta oss sammen og slutte å snakke dritt om en bruker vi har vært på forum med i mange år. Hun var privat av seg, hun har delt mye mer enn man skulle ha trodd her på forum og har nok vært ekstra var på om det ble misbrukt - men hun har vært høyt respektert i mange år. Dette er helt sikkert ikke lett for henne, og vi som er igjen bør huske alle de gode tingene denne brukeren har bidratt med og ikke bare huske den ugreie exiten.

Jeg er lei meg for alle som drar og håper det ikke blir flere nå. Jeg setter veldig stor pris på dette forumet.

Første gang jeg har uttalt meg i noen av disse trådene, men dette kan jeg signere fullt ut!

Jeg ønsker henne lykke til videre, og kommer til å savne henne og de andre brukerne som sletter seg nå. Men jeg ønsker ikke blande meg i andres konflikter, og vil ikke synse noe om hva/hvem/hvor utfra bruddstykker av en konflikt.

Gammel 12-11-12, 22:49   #400
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du får nok vite om det, før eller siden. Om det overlever og om det er åpent. Mellomforumet mellom NM og FP var noe traurige greier, og det var ikke åpent for alle, tror jeg. Men så ble det FP og da ble det fart i sakene. Og FP ble et fint forum, mener jeg. Og det er fint ennå.

Og det er jo slik nye forum dukker opp, noen bryter ut fra gamle og oppretter nye. Noen forsvinner, noen blir og så har vi alle et ansvar for hvordan vi er med på å forme de forum vi deltar på/i.

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.