Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ignore

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 19:26   #26
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har brukere som jeg ikke gidder diskutere med. For eksempel fordi jeg synes de har forstokkede/teite/rasistiske/diskriminerende meninger, og fordi jeg har diskutert med dem før og vet at det ikke har noe for seg å prøve igjen. Disse ender jeg ofte opp med å ignorere innleggene til, i stedet for å la meg provosere av vrøvlet deres. Jeg har også kolleger som jeg forholder meg til på samme vis.

Jeg har aldri tenkt på dette som grunnskoleoppførsel. Faktisk så synes jeg evnen til å omgås, eller i det minste sameksistere med, folk som jeg ikke liker (meningene til) er noe av det som skiller Teofelia som barn og Teofelia som voksen.

Jeg klarer helt fint å overse innlegg helt uten å bruke mekaniske filter. Hva angår det å konsekvent ikke svare på innlegg fra enkelte brukere ... Så syns jeg fremdeles det er litt barnslig. Selvsagt forholder jeg meg annerledes til innlegg fra Teofelia kontra innlegg fra la oss si Brutus. Men om Brutus skulle komme over et gullkorn, så er det likefullt et gullkorn.

Jeg syns det er stor forskjell på å konsekvent ikke gidde svare på innlegg fra mennesker man syns er teit, og å konsekvent ikke gidde svare på teite innlegg. Sistnevnte er en kunst jeg gjerne skulle mestret selv.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.