Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 15:21   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis Hyacinth, som til og med er lærer selv, og da antagelig ville fått med seg det grøvste av beskjeder, ikke har oppfattet at det er forbud mot godteri/sjokolade, og heller ikke har fått beskjed om det da hun avklarte hvorvidt det var greit med nøtte/bær/sjoko-blandingen, da ER det antagelig ikke noe forbud mot sjokolade, og da står du virkelig og fekter mot vindmøller her. Av og til er du så RAR!

Ja, jeg er sikkert gal, men jeg skjønner ikke hvorfor hun fuzzer slik med at hun har klarert med læreren at hun får ta med sjokolade, og at hun ikke kan si hvorfor hun har med sjokolade hvis det er 100 % lovlig vare på skolen der ungene hennes går. Why bring it up, liksom? Jeg synes fremdeles (for tredje gang) at formuleringen "jeg anser det ikke som godteri" er merkelig.

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Mørk sjokolade er ikkje godteri i følge mi bok. .

Men hvis det er det i følge skolen sin bok? Er det fremdeles din bok (eller Hyacinths anseelser) som gjelder? Jeg ser poenget med nøtter med sukker/ kneipp med syltetøy contra mørk skokolade, absolutt. Men jeg tenker at dersom skolen finner det hensiktsmessig å ha et sjokoladeforbud (eller brusforbud eller hvasomhelst) så kan det da vel ikke være så fordømt vanskelig å la være å sende med ungene akkurat de varene på skolen? (Med mindre de bruker det av medisinske grunner slik noen barn i tråden tydeligvis gjør.) Dere må gjerne opplyse meg om hva det er som gjør det så viktig for oppegående mødre og fedre, godt forbi trassalderen, vil jeg anta, gå out of their way for å trosse skolen sine regler når det er så utrolig enkelt å bare følge dem.

Hyacinth: Du later til å være tom for argumenter siden det eneste du kan bidra med er knegging. Og hva i all verden er det som er så ekstremt med det jeg skriver? (Eller trenger du muligens en ordbok?)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.