Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-12, 16:44   #13
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

De skoene var lekre Og passer fint til begge kjolene du viser frem.

Tåler du lett selvbruning, så synes jeg du skal gå for den rosa kjolen. Mer sommerlig. Kjøp ACOs sense and care selvbruning, og kjør noen runder på huden som blir synlig, denne uken. Den gir veldig liten farge hver gang, men litt glød blir det.

Strømpebukser med "usynlig" tå i en solbrun farge hvis du ikke kan ha bare legger, et pent sjal over skuldrene.

Håret må opp på et vis. En frisør fikser det. En touch marscara fikser du selv, og en fin lipgloss

Marscara fikser jeg ikke for da tar vippene borti brilleglassene og jeg går og iriterer meg over det :/

Om frisøren fikser håret mitt på fredag så holder vel ikke det til lørdag?? . Nei tror neppe jeg får til å fikse noe som helst av bare å ha blitt vist en gang, jeg å hår hører ikke i hop men får se hva hun finner ut på fredag.

Har kjøpt nye sko, var på salg, de er blå.kan ta bilde av de senere. Er litt usikker.
De sølv skoen er ikke noe gode å gå i ,for min hyperover mobile hofte :/
så kommer nok til å bli sykemeldt om jeg tar de på

Har prøvd selvbruning noen dager pga at jeg har skille av bikini fra vi var på kreta. Prøvde å smører der jeg var bleik men ser bare skitten ut

Sjal blir det ikke, er det kaldt blir jeg ha på bolero, ellers ingen ting. Jeg får spunk av sjal,og ikke har jeg noen som passer,og ikke sett noen i butikken

Ja jeg er sær og alt for sent ute etter hva som er i butikken her,men hadde jo kjole klar,som hadde "armer" Nesten så jeg vurderer å ta på meg bukse og singlett i bryllupet. eller nekter å gå .Eller ha min blå og hvitprikkede ellos kjole,som jeg bruker ofte til hverdags..
Den blå kjolen er ikke så god å ha på.

Sist redigert av Honda : 11-07-12 kl 21:33. Årsak: gaah Ipad :flau:
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.