Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-12, 14:08   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Når skal du i bryllup da? Rekker du returnere og få en str mindre i den svarte og hvite?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 14:11   #62
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Når skal du i bryllup da? Rekker du returnere og få en str mindre i den svarte og hvite?

Nå på lørdag som kommer

Får ikke returnert den andre for den har jeg brukt en del ganger så må kjøpe ny

Gammel 08-07-12, 14:22   #63
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Den blå kjolen. Med skikkelig hold-in-underkjole. Kjøp på Lindex eller Cubus. Syns ikke sandalene passet. Ikke glam nok. Dessuten er ikke sort fint til blått skinnende stoff. Kjøp nye høye sølvsandaler på feks Bianco? Med sølv konvoluttveske el.l.?

Sølvspenne i hår? Eller aller helst oppsatt. Blank lipgloss og solpudder. Og glitrende "diamanter" i ører og armbånd. Da trenger du ikke kjede. Syns armbånd og ørepynt og hårpynt er finere enn kjede.

Gammel 08-07-12, 15:58   #64
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På Lindex får man hold-in-truse som går til helt oppunder puppene. Den er utrolig flatterende for oss med mage. Den er i sånn glinsende stoff og så har man en vanlig truse under.

Gammel 08-07-12, 16:34   #65
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Den blå kjolen!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 17:42   #66
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Den blå kjolen. Med skikkelig hold-in-underkjole. Kjøp på Lindex eller Cubus. Syns ikke sandalene passet. Ikke glam nok. Dessuten er ikke sort fint til blått skinnende stoff. Kjøp nye høye sølvsandaler på feks Bianco? Med sølv konvoluttveske el.l.?

Sølvspenne i hår? Eller aller helst oppsatt. Blank lipgloss og solpudder. Og glitrende "diamanter" i ører og armbånd. Da trenger du ikke kjede. Syns armbånd og ørepynt og hårpynt er finere enn kjede.

Jeg får ikke på meg andre sandaler ,jeg har for bred fot.
Jeg var overlykkelig når jeg fant noen i det hele tatt som passet. Uten om vanlige tur skandaler. Har ikke hatt finsandaler på 4 år
så å kjøpe noen nye skandaler er ikke aktuelt,for jeg har prøvd alt de har på skobutikkene av sandaler

Hår å sette opp har jeg ikke Det ramler bare ned om jeg prøver på noe,er for kort enda og hvordan jeg skal sette opp hår vet jeg ikke for jeg har ikke hatt så her langt hår siden jeg var 12 og sånn som jeg har håret nå synes ikke ting i ørene,eller håret setter seg fast i tingene i ørene

Og sminke bruker jeg ikke ,og sminke meg selv er ikke noe sjakktrekk.
Hun som bruker å sminke meg de få gangene, er ikke hjemme. Så sminke utgår med glans

japp jeg vet jeg er rar

Kunne ha tenkt meg en ny sleskaps veske men finner ingen ting noen plass. Glitter har bare rosa, Hm hadde bare brune og grønne, lindex hadde ingen ting og ikke den ene veskebutikken,eller de hadde en veske til 1000 kr. og det er uaktuelt

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

På Lindex får man hold-in-truse som går til helt oppunder puppene. Den er utrolig flatterende for oss med mage. Den er i sånn glinsende stoff og så har man en vanlig truse under.

Tusen takk for tipset. Skal dra dit i morgen

Har et par sølv sko, prøvde en sånn og en skandale og kjolen før i dag da vi hadde besøk av 3 vennepar ,alle sa de svarte skandalene var finest til. Heldigvis, for hofta mi liker ikke helene på sølv skoene skal prøve å få tatt bilde av de etter på, til kjolen

Sist redigert av Honda : 10-07-12 kl 13:21.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 20:01   #67
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De skoene var lekre Og passer fint til begge kjolene du viser frem.

Tåler du lett selvbruning, så synes jeg du skal gå for den rosa kjolen. Mer sommerlig. Kjøp ACOs sense and care selvbruning, og kjør noen runder på huden som blir synlig, denne uken. Den gir veldig liten farge hver gang, men litt glød blir det.

Strømpebukser med "usynlig" tå i en solbrun farge hvis du ikke kan ha bare legger, et pent sjal over skuldrene.

Håret må opp på et vis. En frisør fikser det. En touch marscara fikser du selv, og en fin lipgloss

Gammel 11-07-12, 16:44   #68
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

De skoene var lekre Og passer fint til begge kjolene du viser frem.

Tåler du lett selvbruning, så synes jeg du skal gå for den rosa kjolen. Mer sommerlig. Kjøp ACOs sense and care selvbruning, og kjør noen runder på huden som blir synlig, denne uken. Den gir veldig liten farge hver gang, men litt glød blir det.

Strømpebukser med "usynlig" tå i en solbrun farge hvis du ikke kan ha bare legger, et pent sjal over skuldrene.

Håret må opp på et vis. En frisør fikser det. En touch marscara fikser du selv, og en fin lipgloss

Marscara fikser jeg ikke for da tar vippene borti brilleglassene og jeg går og iriterer meg over det :/

Om frisøren fikser håret mitt på fredag så holder vel ikke det til lørdag?? . Nei tror neppe jeg får til å fikse noe som helst av bare å ha blitt vist en gang, jeg å hår hører ikke i hop men får se hva hun finner ut på fredag.

Har kjøpt nye sko, var på salg, de er blå.kan ta bilde av de senere. Er litt usikker.
De sølv skoen er ikke noe gode å gå i ,for min hyperover mobile hofte :/
så kommer nok til å bli sykemeldt om jeg tar de på

Har prøvd selvbruning noen dager pga at jeg har skille av bikini fra vi var på kreta. Prøvde å smører der jeg var bleik men ser bare skitten ut

Sjal blir det ikke, er det kaldt blir jeg ha på bolero, ellers ingen ting. Jeg får spunk av sjal,og ikke har jeg noen som passer,og ikke sett noen i butikken

Ja jeg er sær og alt for sent ute etter hva som er i butikken her,men hadde jo kjole klar,som hadde "armer" Nesten så jeg vurderer å ta på meg bukse og singlett i bryllupet. eller nekter å gå .Eller ha min blå og hvitprikkede ellos kjole,som jeg bruker ofte til hverdags..
Den blå kjolen er ikke så god å ha på.

Sist redigert av Honda : 11-07-12 kl 21:33. Årsak: gaah Ipad :flau:
Gammel 12-07-12, 00:16   #69
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må jeg bare ønske deg lykke til, og håpe at du uansett får en fin kveld

Gammel 12-07-12, 02:16   #70
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Dra innom på revelen å få henne til å farge vipper og bryn. Hun er både billig og flink. Da trenger du ikke tenke på mascara. En solbrun strømpis under den rosa kjolen, hvis det er den du liker best. Kjøp noen hårnåler og en fin blomst til å feste i siden på håret. Har du kanskje noen som kunne hjulpet deg om du ikke får til selv? Hadde jeg ikke vært 165 mil lengre sør en jeg pleier så skulle jeg gladelig hjulpet deg. Angående sko. Ta de søvlfargede til selve sermonien, så tar du med noen mer behagelige som du kan bytte til etterhvert. Jeg ender som regel opp uten sko når jeg er på fest.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:03   #71
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Den blå kjolen er ikke så god å ha på.

Man må lide for skjønnheten.
Syns dessverre ikke hverdagskjole passer seg i bryllup.

Sølvsko under vielsen ja, så kan du skifte til middagen var en super ide. Da er alle pussa allikevel. Det er når man kommer alle ser på kjolene osv.

Kjøp en glitterspenne/sølspenne/blomst å dra håret til den ene siden. Bruk hårspray med hold i.

Lipsgloss og solpudder fikser du

Neglelakk er også fint.

Gammel 12-07-12, 17:50   #72
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Dra innom på revelen å få henne til å farge vipper og bryn. Hun er både billig og flink. Da trenger du ikke tenke på mascara. En solbrun strømpis under den rosa kjolen, hvis det er den du liker best. Kjøp noen hårnåler og en fin blomst til å feste i siden på håret. Har du kanskje noen som kunne hjulpet deg om du ikke får til selv? Hadde jeg ikke vært 165 mil lengre sør en jeg pleier så skulle jeg gladelig hjulpet deg. Angående sko. Ta de søvlfargede til selve sermonien, så tar du med noen mer behagelige som du kan bytte til etterhvert. Jeg ender som regel opp uten sko når jeg er på fest.

Hvem på revelen?

På q82 har hun ene der sagt jeg har så mørke brun og vipper så trengs ikke farges. men ikke vet jeg.

Jeg gikk uten sko i bryllupet vårt og uten strømpe bukse og,så jeg vimset rundt i barføtter

Nei har ingen til å hjelpe meg med håret uten om bruden
Ene venninna mi er sånn veldig gravid er en helt annen plass til babyen kommer ut .Og andre er på ferie. Til og med svigermor som bruker å fikse snoopys hår(japp jeg er elendig på fletting av hår,men pippi frisyre er jeg super på ) er borte

angående Sko så har jeg kjøpt et par blå,bare ikke fått de inn av bilen og prøvd de til kjolen. Treeeg.

Og i vielsen tror jeg ikke noen legger merke til hva jeg har på føtterne.. For da ser nå alle andre på noen andre

og nei man trenger ikke lide for skjønnheten . Er kjolen for trang og ekkel så kler man den ikke på seg ,:enkel: og noe truse reparerte ikke magen så ser enda ut som en elefant i den

Nei jeg vet ikke helt om jeg vil ha den rosa,etter å se meg i speilet og på bilder.
Min gravide venninne mente jeg var faktisk finere i den før jeg dro til kreta og ble brun.Ja jeg er faktisk brun

Kan jeg ha en 3kvart hvit bolero til den blå kjolen om jeg trør den på meg og ser ut som en elefant i den?

jeg føler meg så lite lekker at hadde bryllupet vært i dag hadde jeg ikke dratt.

Gammel 12-07-12, 22:37   #73
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Harmony velvære og spa er på motellet. Jeg skjønner at det ikke er gøy å ikke føle seg vel, men du har spurt etter råd her og fått flere gode råd. Men alle rådene du har fått slakter du og kommer med unnskyldninger på hvorfor de ikke kan gjennomføres. Du er egentlig veldig vanskelig å gjøre tilfreds

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 00:50   #74
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Åh det viste jeg ikke at det var noe der.

Ja jeg sier jo at jeg er rar og sær og pesemist

Mange av rådene ser jeg for meg blir bare bææ
Har prøvd å fikse håret i en uke. Har gitt det opp. Vurderer å få Nina tiø å snaue meg i morgen
Sminke fikser jeg ikke.har prøvd flere ganger.

Andre folk synnes bryllup er kjempe geier.men jeg hater det. jeg jublet da jeg ikke ble valgt til forlover
Har lett etter klær siden mars. Til og med prøvd nessies forslag om sånn maxi kjole.så gjort en innsats har jeg.
Men kanskje litt for sent
Har sett i hele byen og etter noe annet uten hell :/
Men negativiteten min kommer vel fra hvordan jeg føler meg om dagen.

Jeg setter faktisk pris på innspill og tips fra dere. For det om jeg bare er negativ.

Gammel 13-07-12, 15:59   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der ja! Den blå er fin på deg altså (penkjolen)
Og de skoene kan du ha.

Jeg lurer på om jeg ville valgt hvit bolero. Ser litt lettere ut da. Du kan jo fint da den av om det blir varmt også.

Den Elloskjolen er også fin!

Og så kjøper du ei lita spenne med hvit blomst, som du fester i håret. Så blir du så fin atte!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 17:40   #76
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Elloskjole. Fordi du liker den. Tar du på den blå, er jeg redd du vil krympe deg mer sammen. Man får mye mer selvtillit av å gå med noe man liker, og da retter man seg mer opp i ryggen.
Du liker litt vintage retro? Om du har et langt perlesmykke i hvitt, så hadde det vært stilig til Elloskjolen. Kanskje en liten hårspenne med perler også, eller et armbånd?

Håper turen din til frisøren ble vellykket, ny på håret hjelper alltid meg når jeg ikke er helt fornøyd med meg selv. Da blir det gjerne et nytt antrekk også, gitt

Gammel 13-07-12, 17:53   #77
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan bruke Elloskjolen, hvis du er mer komfortabel med den på.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 18:19   #78
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Elloskjole. Fordi du liker den. Tar du på den blå, er jeg redd du vil krympe deg mer sammen. Man får mye mer selvtillit av å gå med noe man liker, og da retter man seg mer opp i ryggen.
Du liker litt vintage retro? Om du har et langt perlesmykke i hvitt, så hadde det vært stilig til Elloskjolen. Kanskje en liten hårspenne med perler også, eller et armbånd?

Håper turen din til frisøren ble vellykket, ny på håret hjelper alltid meg når jeg ikke er helt fornøyd med meg selv. Da blir det gjerne et nytt antrekk også, gitt

Nye klær ble det ikke,for jeg finner ikke noe,har prøvd alt av kjoler men det er for trangt, og i store størrelser på lindex og sånt var for hverdagslige.

Jeg får se i morgen hva jeg tar på meg men har en bedre dag i dag,fra mårningen av Så ser ikke helt mørkt på å ta den fin blåe.

Skoene jeg hadde kjøpt måtte jeg bytte inn,fikk så vondt i hofta,så har kjøpt noen nye.men vet ikke helt.Er høyere hæl på de men de var bedre å gå i

Gud jeg er vinglepetter

Gammel 13-07-12, 18:28   #79
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Blåe finkjolen var fin til deg, synes svart bolero passet best.

Gammel 13-07-12, 18:32   #80
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Blåe finkjolen var fin til deg, synes svart bolero passet best.

Takk
Har ikke svart:/ og finner ikke på butikken.Har lett i flere mnd
Den på bilde er brun

Sist redigert av Honda : 13-07-12 kl 21:17.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.