|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?I den gamle pollen: ENFJ
|
|
|
#82 |
|
can-jur
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Extroverted (E) 54.29% Introverted (I) 45.71% Sensing (S) 58.82% Intuitive (N) 41.18% Thinking (T) 58.82% Feeling (F) 41.18% Perceiving (P) 61.11% Judging (J) 38.89% Your type is: ESTP ESTP - "Promotor". Action! When present, things begin to happen. Fiercely competitive. Entrepreneur. Often uses shock effect to get attention. Negotiator par excellence. 4.3% of total population.
|
|
|
|
#83 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?
Den anbefalte jeg jo i mitt forrige innlegg i denne tråden også.
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?
Oh, beklager, det fikk jeg ikke med meg. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Åh, dette traff meg midt i magen:
Det var rart å se det sånn på trykk, for jeg trodde ikke at det var så vanlig. Nesten så jeg fikk litt gåsehud.
|
|
|
#86 |
|
Dig for victory!
|
Oh, yes. Jeg er sånn jeg og. Det tar bare litt tid før det løsner, men så ...
|
|
|
|
#87 |
|
Textrovert
|
Jeg også. Også får jeg sånn tilnærmet fylleangst etterpå.
|
|
|
#88 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så det er ikke bare jeg som har det sånn altså! Jeg holdt på å si at det var godt å høre, men det blir jo litt feil kanskje. Det er vel mager trøst at andre har det på samme måte, men man føler seg litt mindre unormal i hvertfall. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
geskjeftig
|
Fylleangst, ja. Veldig. Derfor drikker jeg ytterst sjelden når jeg skal treffe folk jeg ikke kjenner, for da er det enda verre.
|
|
|
#90 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Å prate før man tenker, og så analysere hva man har sagt i etterkant?
|
|
![]() |
|
|