|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnedåp - reality check
Men neida, du drar ingen konklusjoner!
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er humanetiker, men synes dette blir litt rart. For meg er seremonien en del av feiringen, enten det er snakk om bryllup, dåp, navnefest eller (borgelig) konfirmasjon. Det har ingen ting med at jeg personlig bryr meg om innholdet, men mer med det å gjøre at de som inviterer har valgt den aktuelle seremonien for å feire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og derfor stiller jeg opp, junior (som nå er 16) har pent vært nødt til å stille opp i noen år nå, vesla på 5 må pent bli med hvis det ikke er et veldig enkelt alternativ, men når det er det, ja da ser jeg ikke poenget.
![]() |
|
|