Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Barnedåp - reality check

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 22:22   #10
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnedåp - reality check

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kunne også prioritert besteforeldre, men jeg sliter med å forstå hva det da har med saken å gjøre at ungene synes det er kjedelig. DET er irrelevant for meg.

Ikke for meg.
Jeg ser ikke poenget med å dra med barn på seremonier som ikke betyr en tøddel for dem, som de ikke skjønner mest av, som de ikke egentlig er en del av fordi dette er noe voksne bryr seg om og som de ikke har noe lyst til å være med på, så lenge det finnes gode alternativer.
Men nå er det også en etablert sannhet at jeg er sær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.