Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 10:15   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Syns du det er ufint å gi en vennlig liten dult på PM om at du f. eks. konsekvent skriver nyskjerrig når det heter nysgjerrig? (dette var bare et eksempel, jeg aner ikke hvordan du skriver nysgjerrig)

Det er flere ganger jeg f. eks. har vært på hjemmesiden til folk også har jeg oppdaget en liten slurvefeil eller skrivefeil og sagt i fra. Alle har blitt glade for at de har blitt gjort oppmerksom på det, for det er ikke alltid man ser det selv.

Jeg sender jo ikke mail til dem og kopi til alle vennene mine og latterliggjør dem for å ha skrevet feil.

Hvis jeg konsekvent skrev et eller annet ord feil ville jeg satt pris på om noen sa i fra, slik at jeg kan skrive det korrekt. Der har hendt, jeg har skrevet både værre, hverken og nyskjerrig i perioder.

Jeg er enig når det gjelder hjemmesider.

Poenget er at hvis man er inne på et forum og til stadighet blir rettet på så er det ikke noe alright....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.