|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg skal IKKE pirke, pelle eller plukke i andres innlegg. Jeg leser ikke andres brev og roter ikke i andres skuffer.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Modding av skrivefeil
Jeg er på ingen måte uenig med deg. Jeg synes likevel det er en forskjell på å rette på det som står skrevet på en offentlig internettside (ok, dette forumet er vel også offentlig, men jeg tror du skjønner hve jeg mener?) og det som folk skriver i et innlegg her.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
Leste igjennom innlegget mitt og tror jeg trenger hjelp til å bytte ut noen av på-ene mine.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Bytt ut en av dem med "mellom", så blir det fint.
![]() |
#9 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg blir selvfølgelig heller ikke sint om noen lærer meg å skrive bedre! Nei, nei, det mente jeg ikke! Men om noen sniker seg inn i et innlegg og retter på det, da blir ikke jeg jo flinkere til å skrive. De må si det til meg, SÅ kan jeg lære. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
|
|