Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Frp] Rett skal være rett

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 19:25   #11
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Frp] Rett skal være rett

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Til å være et nettsted med fryktelig mange tolerante personligheter, synes jeg (nok en gang) at disse trådene om Frp vitner om både liten respekt for demokratiet og ytringsfriheten. Det bør være akspetabelt å få lov til å _mene_ mye i dette landet vi er stolte av, også om innvandring og andre kulturer som vi skal leve side om side ved. Så kan vi heller argumentere i senk folk vi er uenige med. Latterliggjøring synes jeg faktisk ikke er noen god debatteknikk.

Her er det angrep på person og ikke sak med skyhøye kneløft, og fordi det er "den riktige veien" er det helt OK. Når Teflona skriver at hun er forbanna på mennesker som har sterke (negative) _meninger_ om muslimer o.l. etter at ABB gjennomførte angrepene sine, lurer jeg jammen meg på om hun er tilsvarende forbanna på (tross alt) utenforstående hver gang muslimske (eller andre) terrorgrupper gjennomfører tilsvarende grusomheter?

Raddiser finnes i begge retninger, og jeg er ærlig talt ikke fan av noen av dem.

Jeg skrev ikke at jeg var forbanna. Resten av det du lurer på er så selvsagt at det burde kunne være undertekst uten at man nødvendigvis må poengtere det hele tiden.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 02-08-11 kl 19:34.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.