Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 13:50   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Mulig dette blir helt god dag mann økseskaft, siden jeg er litt usikker på hva Floksa og Solblomst mener over her. Men hvis man er av typen som bryr seg katta om å se på bilder av andres unger eller å gi råd om sykdom eller såre rumper, så kan jeg godt forstå at man føler seg falsk og smiskete hvis man svarer i den type tråder for å ha sjans til å opparbeide seg goder. Det betyr ikke at andre som deltar aktivt i slike tråder smisker. Man fenges av ulike ting, heldigvis.

Det er mange brukere her på FP som ikke har voldsomt med ryktepoeng av ulike årsaker. Det er viktig at det ikke er slik at ryktepoeng og at man har titusener av innlegg som avgjør ens verdi på FP. FP er summen av alle brukere, og jeg tenker at brukerne som ikke er blant de mest aktive og poengsankende på forumet også er svært viktige på FP. Mange bekker små blir veldig mye til sammen. Det hadde blitt ganske så kjedelig her om det kun var de femti med flest innlegg og ryktepoeng som var på forumet. Det er mange av de som ikke er superaktive eller øverst på ryktebørsen jeg f.eks har møtt irl, og som jeg setter stor pris på og bryr meg om. Jeg håper at man ikke oppfatter seg som verdiløs på forumet, selv om det er visse goder man ikke har tilgang til. For slik er det virkelig ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.