Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 15:18   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skjønner at man kan bli lei seg av at tilgangen til markedsplassen forsvinner. Spesielt når det med årene åpenbart er mindre prikking enn i starten, slik at de "gamle" muligens lettere har kommet til godene.

Jeg ble litt nysgjerrig på dette, som jeg har sett før at flere tydeligvis mener, så jeg spurte HP. Han sa at ut fra stikkprøver fra 2007 og nå er det ingen klar forskjell, hverken på hvor mye det prikkes eller på hvor mange poeng prikkene er verdt. Så er vi jo flere brukere å fordele prikkene på nå, da. (Men jeg lurer alltid litt på om de som sier at de får lite prikker selv prikker mye? For hvis alle nyere brukere, eller brukere med lite poeng, prikket mer, så ville det jo deles ut flere prikker.)

Jeg mener helt klart jeg får mindre prikker nå enn de første årene. Om dette er fordi jeg skriver mindre/kjedeligere, eller om det er andre grunner, det vet jeg ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.