Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Opprinnelig lagt inn av m^2, her.
Fordi?
Det var jo et velment råd.
Solblomst siktet muligens til kommentarene hun ble oppfordret til å gi? Ikke vet jeg.
Jeg skjønner at man kan bli lei seg av at tilgangen til markedsplassen forsvinner. Spesielt når det med årene åpenbart er mindre prikking enn i starten, slik at de "gamle" muligens lettere har kommet til godene. Samtidig ser jeg på markedsplassen som et bonus ved FP. FP er etter min mening et diskusjonsforum for foreldre, markedsplassen er ment som et gode for de som har vært aktive en stund, og som har fått en del positive tilbakemeldinger på det de bidrar med. Jeg kan ikke se at det å miste markedsplassen skal være et argument for at selve forumet blir helt uattraktivt. Det finnes drøssevis av andre arenaer for kjøp og salg. Blir forumet som helhet uattraktivt av denne grunn, så er det en viss sjans for at man tilhører en brukergruppe som en del på FP (slik jeg har forstått det) synes det har vært litt mye av. Folk som spammer forumet med salgstråder og lite annet. Når jeg oppsøker FP og trykker på "uleste innlegg" er det for å lese om foreldrerelaterte ting og diskusjoner. Ikke med formål å oppsøke Finn 2. Jeg håper ikke at folk tar sin hatt og går på grunn av dette, men heller velger å delta mer aktivt på andre deler enn markedsplassen. Fordi man synes at hoveddelen av forumet har en verdi i seg selv.
Sist redigert av Irma : 12-06-11 kl 12:44.
|