|
|
#321 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniåh nei da har jeg for lite poeng
|
|
|
#322 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Som om jeg skulle sagt det selv.
|
|
|
#323 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniFår håpe dere ikke setter inngangskrav 1000 når jeg nærmer meg 500
|
|
|
|
#324 |
|
Passiv
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg kjenner innerst inne at jeg blir litt lei meg av dette. Jeg gidder ikke å legge meg langflat og smiske etter poeng. Sist redigert av Solblomst : 18-06-11 kl 16:20. Årsak: skriveleif |
|
|
|
#326 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniMen det er ikke nødvendig heller.
|
|
|
#327 |
|
Passiv
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniDet er slike kommentarer jeg mener er SÅÅ unødvendige. |
|
|
|
#328 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
Dere får ture fram som dere vil - men steike hvor flink jeg har blitt på å distribuere prikker |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniDiskuterer du med deg selv i denne tråden, Malama?
|
|
|
#331 |
|
Ekvilist
|
Solblomst siktet muligens til kommentarene hun ble oppfordret til å gi? Ikke vet jeg.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 12-06-11 kl 12:44. |
|
|
|
|
|
#332 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniÆsj, også jeg som var så stolt over å kunne dele ut 2 poeng omsider, nå gir jeg bare 1 igjen.
|
|
|
|
#333 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#334 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniMulig dette blir helt god dag mann økseskaft, siden jeg er litt usikker på hva Floksa og Solblomst mener over her. Men hvis man er av typen som bryr seg katta om å se på bilder av andres unger eller å gi råd om sykdom eller såre rumper, så kan jeg godt forstå at man føler seg falsk og smiskete hvis man svarer i den type tråder for å ha sjans til å opparbeide seg goder. Det betyr ikke at andre som deltar aktivt i slike tråder smisker. Man fenges av ulike ting, heldigvis.
|
|
|
#335 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Ikke som jeg har fått med meg, men meget mulig altså?
|
|
|
#336 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Godt skrevet, men det er ikke usannsynlig at man kan opplever det litt som om disse godene som ikke alle har tilgang til er en måte å skille mellom hveten og klinten på. I alle fall når man setter så høye krav. Mange har jo vært aktiv i årevis uten å opparbeidet seg så mye poeng. Jeg liker FP godt nettopp fordi det er veldig allsidig og at det diskuteres mye forskjellig. Jeg velger heller å være her enn på babyverden fordi der er det bare sånne kozemosetråder og jeg ble litt lei av det.
(2005) (2010) (2012) Sist redigert av Meissa : 12-06-11 kl 14:31. |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Ekvilist
|
Jeg tipper det er mange som deltar i ulike diskusjoner, men som allikevel ikke får voldsomt med prikker. Som oftest må man være litt frekk i kjeften, være først ute med de gode eller nye poengene, eller gå i mot strømmen for å sanke grønninger. Det er langt mellom "signerer" og "skrive noe supermorsomt eller smart som sanker prikker", det er et hav av brukere som befinner seg der. Tror jeg. Jeg synes at disse "det er bare å ta seg sammen og skrive noe lurt, eller smiske i babybildetråder" derfor kan framstå litt nedlatende innimellom. Noen ganger kan det være også på sin plass.
|
|
|
#339 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg mister tilgangen til markedsplassen nå.
|
|
![]() |
|
|