Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai - en viktig dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-11, 22:44   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Saken er at det ikke er og ikke bør være prioritert at lærere får helgedagsbetalt for å gå i 17. maitog. Det finnes bedre ting å bruke de pengene til. Hvis noen lærere likevel har lyst til å gå i toget med klassen sin fordi det er koselig, er jo det flott. Hvis de heller vil feire sammen med sine egne barn må dette være det man forventer tenker jeg. Egentlig synes jeg det er sløsing å betale lærere 1000 kr for å gå i tog. Ikke at de ikke skal ha betalt om de jobber, men jeg mener virkelig ikke det burde være nødvendig for dem å jobbe 17. mai.

Ikke for det, man får jo betalt selv om ma har fri. Så det blir jo litt snodig å få ekstra betalt på en røddag egentlig - først får man betalt fordi det er fridag og så får man betalt fordi man jobber likevel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.