Sv: Pannekaker
Jeg skjønner også at det er vanskelig med hyppig unntakstilstand ift samvær med far, men ellers lurer jeg jo litt på om du ellers har litt snevert grunnlag for hva du tror om andres kosthold? Det du skildrer er i mitt hode stort sett helt normale ting. Jeg kjenner ikke igjen nugatti hver helg, vi kjøper sjelden pølse i bilen, vi har omtrent aldri brus, fine polarbrød med sprutsyltetøy er ikke noe vanlig mat hos oss.
Og vi er ikke voldsomt sunne av oss, helt middels tror jeg. Likevel synes jeg liksom ikke du skildrer noe revolusjonerende i beskrivelsen av deres kosthold? - selv om vi kanskje er mer rause med hyppigheten av kos (jeg synes ikke det blir noe stort problem slik vi har det). Polarbrød synes forøvrig JEG at ikke er hverdagsmat, og ikke lomper heller. På kino kjøper vi aldri brus. Jeg tror som sagt ikke vi bare er helt middels her, mange er mye mer restriktive enn oss.
Så da lurer jeg egentlig på om du har et litt merkelig sammenligningsgrunnlag hvis du mener at deres eget kosthold er så spesielt i forhold til alle andres.
|