|
|
#441 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaker
Men det er jo godt! Sammen med litt raspet eple, havregryn og sammalt rug blir det snadderfrokost som er så mettende at man ikke trenger mer enn max to til hver.
|
|
|
#442 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: PannekakerKnerten er nå på bedringens vei etter å vært febersyk i 3 dager. Han har nesten ikke spist. Det første han etterlyser når matlysten meldte seg var pannekaker. Da fikk han det, og det tror jeg ikke nip synes er så skrekkelig galt heller.
|
|
|
#443 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: PannekakerI dag har vi spist lapper. Fra Toro-pose. Med sukker. |
|
|
|
|
#444 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#445 |
|
Yes, we can!!
|
Tror Nip har svart 2-3 ganger at nei, det var ikke det som var grunnen, men en kostholdsbegrunnelse.
|
|
#446 |
|
Passiv
|
Sv: PannekakerJeg lager noen ganger sånn eksotisk seterkost som jeg lærte av min ekssvigermor at heter Monk. (Eventuelt Munch? |
|
|
#447 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: PannekakerSånne baconpannekaker er vanlig vestlandsmat, jeg vokste opp på sånne.
|
|
#449 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerBacon og sukker er en fin vinner det. Sleng godt bacon strødd med brunt sukker i ovnen, stek til det er sprøtt og nam-nam.
|
|
#452 |
|
Ringskrømt
|
Sv: PannekakerPannekakene mine er enkle og mettende.
|
|
#453 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PannekakerOvnspannekaker spiser me av og til. Steiker bacon i biter, har over i ildfast form, tømmer over pannekakerøre og har i steikovnen. Står til den er gyllen, og spises med endå meir bacon og blåbærsyltetøy. Enkeltpenkelt siden eg ikkje gidder og steika pannekaker. (Og er stor tilhengar av all mat som lager seg sjølv i steikovnen mens eg drikker kaffi og slapper av.)
|
|
#454 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: PannekakerPannekake i langpanne i ovnen høres lurt ut. Lager dere pannekakerøren som vanlig da? Den jeg lager er muligens i tynneste laget, jeg lager samme som Tjorven la ut over her.
|
|
#455 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerNå snakker dere altfor mye positivt om disse pannekakene i diverse fasonger og smaker - dette skulle være en hate-pannekaker-tråd. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| ugler |
|
|