Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Ja 63 29,44%
Nei 98 45,79%
Har aldri kjøpt en brudekjole 53 24,77%
Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 19:53   #81
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?

Ja, definitivt det dyreste plagget jeg har kjøpt. Den kostet 9700,- og det var i 2003.

Gammel 12-04-11, 19:55   #82
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg hadde brudekjole til kr 7000. Det er svinaktig mye penger.

Men jeg eier en bunad også, og den er vel dyrere (men den betalte jeg ikke selv).

Samme her, bortsett fra at brudekjolen kostet 6.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:57   #83
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Digresjon:Jeg har egentlig alltid stusset litt over folk som svir av ørtn tusen på en kjole som blir brukt en gang.

Jeg skulle leie den for 5000 kroner, men da jeg hentet den, sa de at jeg kunne kjøpe den for 6000. Jeg tenkte at jeg da kunne selge den og tjene på det.

Vel, den henger på loftet ennå. 11 år etter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:02   #84
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dyrest: bunad

Jeg husker faktisk ikke hvor mye jeg betalte for brudekjolen min. Det var enten 1200 eller 1800.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:14   #85
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, første gangen jeg giftet meg, leide jeg brudekjole. Den kostet 1500.-kroner den gangen i 1985.
Da jeg giftet meg i 2008 kjøpte jeg en billig sommerkjole, tror den kostet 399.- eller 499.- Skoene kostet mye mer.
Og jeg har mye som koster mer ...

Gammel 12-04-11, 20:23   #86
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg droppet brudekjole.

Gammel 12-04-11, 20:23   #87
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte at den var det dyreste plagget, men jeg betalte den ikke selv.
Den kostet 2900,- Men måtte kjøpe slør og sko også til det antrekket, men heller ikke det betalte jeg selv.

Gammel 12-04-11, 20:32   #88
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Brudekjolen min kostet over 15 000kr så jeg har ikke kjøpt noe klesplagg som har vært så dyre siden da!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:36   #89
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Har aldri hatt brudekjole, giftet meg i bunad og den er nok mitt dyreste plagg, ja.

Samma her!

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:37   #90
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:04.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:42   #91
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Brudekjolen kjøpte jeg brukt på Lilly's eller noe i København og ga hele 500,- kroner for, så den var ikke dyr. Bunaden er dyrere, men jeg har ikke betalt for den selv.
Hva det dyreste plagget jeg har er, er jeg ikke sikker på.

Gammel 12-04-11, 21:52   #92
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bunaden fikk jeg da jeg disputerte, ellers ville den vært det dyreste plagget. Kjolen jeg giftet meg i var på salg til et par hundrelapper. Hm, jeg lurer på om mitt dyreste plagg er North Face-parkasen? Jeg skjønner jeg har rom for å øke klesbudsjettet noe.

Gammel 12-04-11, 21:57   #93
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Ja, brudekjolen er mitt dyreste klesplagg. Den kostet 14000 i 2002, og den var absolutt verdt det.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:09   #94
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Dyraste plagget mitt er bunaden. Og Norrøna Goretex-sett (aka. skallklær) tilbake i 1997. Og jammen har eg vel ei jakke og eit par fjellsko som tangerer brudekjoleprisen.

Det skal seiast at brudekjolen min vart kjøpt på ebay til 1500 + porto, toll og sånt.

Bunaden har definitivt betalt seg ned når eg ser på kor mange gonger den er brukt; 17. mai, bryllup, dåp og konfirmasjon.

Gammel 12-04-11, 22:13   #95
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg betalte forøvrig ikke bunaden min selv. Så da er vel brudekjolen det dyreste plagget jeg har kjøpt selv. Tror jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:14   #96
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg betalte forøvrig ikke bunaden min selv. Så da er vel brudekjolen det dyreste plagget jeg har kjøpt selv. Tror jeg.

Nei, det er jo eit poeng. Min var konfirmasjonsgåve. Men det er likevel mitt dyraste klesplagg (ref. spørsmål i overskrifta).

Gammel 12-04-11, 22:18   #97
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bunaden er definitivt det dyreste plagget jeg har. Jeg har vel en av de dyreste bunadene i Norge. Jeg kommer aldri til å skaffe meg noe annet plagg i nærheten av den prisklassen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:26   #98
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bunaden vinner, og jeg stemte feil. Skal være et mindra ja og et mer nei.

Gammel 12-04-11, 22:28   #99
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Jeg ble litt usikker på hva jeg skulle stemme. Jeg brukte mamma sin, så i utgangspunktet har jeg aldri kjøpt en brudekjole, men jeg har jo brudekjole.
Billig ble det ihvertfall.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:38   #100
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Lurer paa om jeg rett og slett skal stille i brudekjolen paa 17. mai siden jeg ikke har bunad.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.