|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg? | |||
| Ja |
|
63 | 29,44% |
| Nei |
|
98 | 45,79% |
| Har aldri kjøpt en brudekjole |
|
53 | 24,77% |
| Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei, jeg giftet meg i en lilla galla kjole til 1800 kr.
|
|
|
#103 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Leide brudekjole.
|
|
|
|
#104 |
|
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Brudekjolen kostet meg 11000,- uten tilbehøret. Og siden jeg ikke har betalt en pøkk for bunaden som mamma har sydd til meg, så er svaret Ja, brudekjolen er mitt dyreste klesplagg.
|
|
|
#105 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg giftet meg i en kort grønn cocktailkjole som svigermor sydde uten å vite hva den skulle brukes til.
|
|
|
#106 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Brudekjolen min var en nydelig gravid sommerkjole, kostet ikke mer enn 700 kr. Har flere plagg som er dyrere enn det.
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Betalte 1500,- for kjolen min. Bunaden er nok det dyreste kjøpet mitt ja.
|
|
|
|
#111 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja. Hadde jeg hatt bunad hadde den vært dyrere, men det har jeg ikke. Brudekjolen kostet ca. 10.000,- med slør og sko, jeg har aldri kjøpt noe annet plagg som var i nærheten av å være så dyrt.
|
|
|
#112 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nix. Min brudekjole var ikke spesielt dyr. Det var brudekjole, kjøpt på brudesalong, men selv om det var bløtkakekjoler som var Tingen™ da vi giftet oss, så falt jeg for en enkel sak med litt stoff og dill (til søsteren min sin store bestyrtelse "det er jo ikke en skikkelig brudekjole".
|
|
|
#113 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg aner forøvig ikke hva bunaden kostet. En ting er at jeg fikk den til konfirmasjonen, en annen ting er at den er hjemmesydd. Dog ikke helt gratis likevel, vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei. Min brudekjole ble bestilt på eBay til 600 kroner og den har jeg brukt mange ganger både før og etter bryllupet, for det er ikke egentlig noen brudekjole. Det dyreste plagget mitt er vel bunaden tenker jeg.
|
|
|
#115 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Øyboer
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei. Kjøpte kjole til 1800kr. Har flere plagg som er vert mer enn det. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
*_*
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Å, jeg angrer egentlig på at jeg solgte kjolen. Jeg har flere ganger hatt skikkelig lyst til å ta den på meg og gå på fest og være litt sånn "What do you mean, overdressed?".
|
|
|
|
#119 |
|
flisespikker
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
|
|
|
#120 |
|
can-jur
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja, det er den nok, selv om den er tegnet selv og hjemmesydd.
|
|
![]() |
|
|