|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg? | |||
| Ja |
|
63 | 29,44% |
| Nei |
|
98 | 45,79% |
| Har aldri kjøpt en brudekjole |
|
53 | 24,77% |
| Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Eg gifta meg i det dyraste plagget - bunaden. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg hadde ingen tradisjonell brudekjole, den var en ordinær kjole jeg betalte 100,- for. Underkjolen var til og med dyrere (250,-). Dyreste plagget jeg har som er kjøpt selv, er vel Bergansbuksa mi.
|
|
|
#63 |
|
En som trener
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg husker faktisk ikke hva brudekjolen min kostet, lurer på om det var 12000 eller deromkring. Har bunad også, men den vet jeg ikke hva kostet for det var en gave. Tror den kostet mindre enn brudekjolen, den er ikke av de dyreste bunadene. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?I likhet med flere andre, så har jeg bunad som kostet mer enn brudekjolen. Jeg kjøpte brudekjolen brukt, og betalte under 3000 kr inkludert litt omsying.
|
|
|
#65 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Ja, brudekjolen er i allefall det plagget jeg har betalt mest for. Den var vondt-i-magen dyr.
|
|
|
#66 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Vanskelig å svare. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Bunaden var veldig dyr, brudekjolen kom på Max 3000. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Viser tenner
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Nei, bunaden var noen tusenlapper dyrere.
|
|
|
#69 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:04. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Brudekjolen kjøpte jeg brukt til 1500,-, bunadene har jeg fått/arvet, Bergansjakka fått. Jeg har altså ikke betalt så mye selv, men det er bunadene som er mest verdt
|
|
|
#71 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Brudekjolen min ble sydd av min mor som brukte nesten et år på å tegne og sy den (for hånd - med masse, masse bittsmå perler) - snille, snille mammaen min! Kjolen henger fortsatt i skapet på pikerommet mitt hos mamma og pappa og jeg kommer nok ikke til å kvitte meg med den.
|
|
|
#72 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg stemte ja, for det er definitiv det dyreste plagget jeg har kjøpt noen gang, men som flere andre her kom jeg selvsagt på bunaden etterpå. Kjolen kostet vel 7-8000 på salg (jeg har fortrengt beløpet og gjemt kvitteringa). Tipper bunaden er verdt noe mer, selv om det er en variant med lite sølv til. Bunaden er arvet; jeg har stakken til tante og skjorta og vesten til mamma, søstra mi har motsatt. Kjekt å være noenlunde samme størrelse, hun slipper mye billigere unna brudekjolestyret enn jeg gjorde.
|
|
|
|
#73 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg giftet meg i drakt og den var ikke dyr.
|
|
|
#74 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Jeg har en goretex jakke som var dyrere
|
|
|
#75 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Giftet meg i bukse og skjorte.
|
|
|
#76 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?Hvis bunaden teller som en kjole, er den dyrere, mye dyrere, enn brudekjolen. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Jeg har giftet meg flere ganger, men aldri resirkulert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Bedreviter
|
Vi feiret bryllup to ganger, så jeg har hatt god nytte av min. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Jeg tenkte jeg skulle bruke min på min ti års bryllupsdag. Jeg har faktisk fem års bryllupsdag til sommeren, kanskje jeg smeller til og bruker den da også.
|
![]() |
|
|