Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?
Ja 63 29,44%
Nei 98 45,79%
Har aldri kjøpt en brudekjole 53 24,77%
Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 17:44   #61
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er brudekjolen ditt dyreste klesplagg?

Eg gifta meg i det dyraste plagget - bunaden.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 17:45   #62
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ingen tradisjonell brudekjole, den var en ordinær kjole jeg betalte 100,- for. Underkjolen var til og med dyrere (250,-). Dyreste plagget jeg har som er kjøpt selv, er vel Bergansbuksa mi.

Gammel 12-04-11, 17:46   #63
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker faktisk ikke hva brudekjolen min kostet, lurer på om det var 12000 eller deromkring. Har bunad også, men den vet jeg ikke hva kostet for det var en gave. Tror den kostet mindre enn brudekjolen, den er ikke av de dyreste bunadene.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 17:46   #64
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

I likhet med flere andre, så har jeg bunad som kostet mer enn brudekjolen. Jeg kjøpte brudekjolen brukt, og betalte under 3000 kr inkludert litt omsying.

Gammel 12-04-11, 17:53   #65
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, brudekjolen er i allefall det plagget jeg har betalt mest for. Den var vondt-i-magen dyr.

Bunaden har jeg fått så den har jeg ikke betalt selv.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:00   #66
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanskelig å svare.

Jeg giftet meg i bunad og den er nok også det dyreste plagget jeg har, men den var en konfirmasjonspresang, så jeg har ikke betalt den selv.

Jeg tror at det dyreste plagget jeg har betalt selv er slalåmjakken min, som kostet 1400 kr på salg. Men jeg liker den veldig godt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:13   #67
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bunaden var veldig dyr, brudekjolen kom på Max 3000.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:17   #68
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei, bunaden var noen tusenlapper dyrere.
Nå ble jeg minnet om at jeg har en brudekjole til 12.000 hengende i skapet. På tide å selge den, kanskje ...

Gammel 12-04-11, 18:21   #69
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:04.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:22   #70
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Brudekjolen kjøpte jeg brukt til 1500,-, bunadene har jeg fått/arvet, Bergansjakka fått. Jeg har altså ikke betalt så mye selv, men det er bunadene som er mest verdt

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:32   #71
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Brudekjolen min ble sydd av min mor som brukte nesten et år på å tegne og sy den (for hånd - med masse, masse bittsmå perler) - snille, snille mammaen min! Kjolen henger fortsatt i skapet på pikerommet mitt hos mamma og pappa og jeg kommer nok ikke til å kvitte meg med den.

Bunaden er nok det dyreste plagget jeg har, men jeg har ikke betalt den selv. Bunaden var en konfirmasjonsgave fra farmor og farfar.

Det dyreste plagget jeg har kjøpt selv er vel en goretexjakke+bukse fra Norrøna, det kostet ca 5500 totalt.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 18:43   #72
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte ja, for det er definitiv det dyreste plagget jeg har kjøpt noen gang, men som flere andre her kom jeg selvsagt på bunaden etterpå. Kjolen kostet vel 7-8000 på salg (jeg har fortrengt beløpet og gjemt kvitteringa). Tipper bunaden er verdt noe mer, selv om det er en variant med lite sølv til. Bunaden er arvet; jeg har stakken til tante og skjorta og vesten til mamma, søstra mi har motsatt. Kjekt å være noenlunde samme størrelse, hun slipper mye billigere unna brudekjolestyret enn jeg gjorde.

Gammel 12-04-11, 19:08   #73
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg giftet meg i drakt og den var ikke dyr.
Bunaden er mitt dyreste plagg.

Gammel 12-04-11, 19:14   #74
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg har en goretex jakke som var dyrere ----

Bestilte min via ebay fra hong kong til nette sum av 1500 kr og den var smeise fin!

Mitt dyreste plagg er nok bunaden min!

Gammel 12-04-11, 19:14   #75
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Giftet meg i bukse og skjorte.
Har bunad og stakk, begge deler dyrt nok, men har ikke betalt for noen av de selv.

Gammel 12-04-11, 19:34   #76
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis bunaden teller som en kjole, er den dyrere, mye dyrere, enn brudekjolen.
Digresjon:Jeg har egentlig alltid stusset litt over folk som svir av ørtn tusen på en kjole som blir brukt en gang. Jeg har registrert at folk ikke engang går for gjenbruk i bryllup nr. to.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:38   #77
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg kjøpte en enkel pen hvit kjole på halv pris. Mener jeg betalte rundt 250 kr for den.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:41   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Digresjon:Jeg har egentlig alltid stusset litt over folk som svir av ørtn tusen på en kjole som blir brukt en gang. Jeg har registrert at folk ikke engang går for gjenbruk i bryllup nr. to.

Jeg har giftet meg flere ganger, men aldri resirkulert.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:42   #79
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi feiret bryllup to ganger, så jeg har hatt god nytte av min.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:46   #80
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tenkte jeg skulle bruke min på min ti års bryllupsdag. Jeg har faktisk fem års bryllupsdag til sommeren, kanskje jeg smeller til og bruker den da også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.