|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!
Sammenhengen spiller rolle; jeg ønsker ikke å gratis bruke min tid på et sted som forsøples av (snik)reklame. Dersom Teofelia startet en tråd om «sine» studietilbud ville jeg i utgangspunktet oppfatte det som uønsket reklame, hvis hun derimot skrev om den i en eksisterende tråd som handlet om studietilbud, og gjorde oppmerksom på at dette var tilbud fra hennes arbeidsgiver, tror jeg sannsynligvis jeg ville syns det var greit. Men jeg ville også syns det var greit om forumledelsen slettet et slikt innlegg; Teofelias arbeidsgiver bruker mye penger på markedsføring, og har god råd til å kjøpe reklameplassen sin selv. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!Har du ikke fortalt om alle aksjene du nettopp kjøpte i Finnair, Toffen?
|
|
|
#43 |
|
maler
|
Jeg skjønner at det er vanskelig å dra den linja, men jeg synes den virker i overkant streng der den går nå. Og kanskje litt kunstig? For eksempel i en tråd hvor man tipser hverandre om gode reisetilbud skal Elin sitte og se på og tenke "jegvetjegvetjegvet, men jeg kan ikke si noe" til noen andre tipser om sas sin kampanje? Eller i en tråd hvor mange skal kjøpe seg skyvedørsgarderober skal det sitte noen der og ha munnkurv fordi han vet at det kommer tilbud hos byggmakker om 3 uker? Jeg synes det er litt snodig, men jeg har ikke så veldig sterke meninger om saken.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!Jeg forstår det altså riktig at innlegget med tips om reisetilbud med avganger fra Bergen ikke ville blitt slettet dersom jeg f.eks. hadde tipset en annen bruker om det og bedt han/henne poste det for meg?
|
|
|
#45 |
|
flisespikker
|
Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!Nei, vi kan selvsagt ikke hindre noen i å be andre om å poste for seg, Elin. På samme måte som vi ikke kan hindre noen i å omgå reglene våre på andre måter. Det tror jeg hverken er oppnåelig eller nødvendig. Men at vi har lett med lupe etter grunner til å slette tråden din, det er tull - som jeg sa har vi tidligere slettet tråder som etablerte brukere har startet for å fortelle om kampanjer eller tilbud som deres arbeidsgivere har hatt, og din tråd ble vurdert å komme i samme kategori. Dette har ingenting med deg å gjøre.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Ok. Helt greit, men på bakgrunn av det du skriver her, så ber jeg om at dere UMIDDELBART sletter min tråd om New York direkte fra Oslo også. Nå får dere jaggu bevise hvor konsekvente dere er altså!
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Gjerne det. (Har jeg bevist noe nå, altså?
|
|
|
#48 |
|
maler
|
Ok. Da er jeg mer med, dette gir mening for meg.
|
|
|
#49 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!Jeg synes absolutt ikke at det skal være fritt frem for etablerte brukere å drive markedsføring, nei, og hvis det er slik reglene alltid har vært praktisert, så er det selvsagt rett at de praktiseres slik her også. |
|
|
|
![]() |
|
|