Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!
Nei, vi kan selvsagt ikke hindre noen i å be andre om å poste for seg, Elin. På samme måte som vi ikke kan hindre noen i å omgå reglene våre på andre måter. Det tror jeg hverken er oppnåelig eller nødvendig. Men at vi har lett med lupe etter grunner til å slette tråden din, det er tull - som jeg sa har vi tidligere slettet tråder som etablerte brukere har startet for å fortelle om kampanjer eller tilbud som deres arbeidsgivere har hatt, og din tråd ble vurdert å komme i samme kategori. Dette har ingenting med deg å gjøre.
Og Katta, jeg skjønner at du synes det jeg sier er strengt, men det er helt greit for meg. Akkurat når det gjelder markedsføring synes jeg det er bedre å være for streng enn for løssluppen. Andre kan sikkert være uenige i akkurat det. (Jeg tror ellers ikke vi ville reagert om Elin, eller andre, postet informasjon om sin arbeidsgiver i en tråd der folk spurte om akkurat denne informasjonen. Men å starte en egen tråd for å fortelle om et tilbud, det synes jeg faller inn under markedsføring og ikke bare informasjon.)