Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Nei, vi kan selvsagt ikke hindre noen i å be andre om å poste for seg, Elin. På samme måte som vi ikke kan hindre noen i å omgå reglene våre på andre måter. Det tror jeg hverken er oppnåelig eller nødvendig. Men at vi har lett med lupe etter grunner til å slette tråden din, det er tull - som jeg sa har vi tidligere slettet tråder som etablerte brukere har startet for å fortelle om kampanjer eller tilbud som deres arbeidsgivere har hatt, og din tråd ble vurdert å komme i samme kategori. Dette har ingenting med deg å gjøre.
Og Katta, jeg skjønner at du synes det jeg sier er strengt, men det er helt greit for meg. Akkurat når det gjelder markedsføring synes jeg det er bedre å være for streng enn for løssluppen. Andre kan sikkert være uenige i akkurat det. (Jeg tror ellers ikke vi ville reagert om Elin, eller andre, postet informasjon om sin arbeidsgiver i en tråd der folk spurte om akkurat denne informasjonen. Men å starte en egen tråd for å fortelle om et tilbud, det synes jeg faller inn under markedsføring og ikke bare informasjon.)
Ok. Helt greit, men på bakgrunn av det du skriver her, så ber jeg om at dere UMIDDELBART sletter min tråd om New York direkte fra Oslo også. Nå får dere jaggu bevise hvor konsekvente dere er altså!