Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang
Sant, men jeg husker helt sikkert at da dette styret tok overhånd MÅTTE man ha en slik pose man fikk på flyplassene. Hvis ikke ble man sendt ut av køen for å hente den, det så jeg ved flere anledninger på gmoen hvertfall. Og i, hvor var det da, milano? Så jeg de var helt forferdelig nazi på det, og bare lukte bort alt tilsynelatende flytende som ikke var i pose. Kan jo ha vært en spesiell dag.
På CDG blir jeg alltid bedt om å strippe uansett, så
Neida, men husk at om du går i hverdagskjole gjennom en sånn kontroll og blir bedt om å ta av deg på overkroppen må hele kjolen av. Og det er ikke alltid de har så lyst til å gi deg noe avlukke gitt, viser det seg Jeg fikk en kvinnelig dame i det minste da, og storkoste meg der jeg måtte strippe foran hele køen. Not. Jeg fikk lov å velge om jeg ville ha fronten "ut" eller "inn" da. Hva viser man helst til halve flyplassen lsm. Sæggete truse i gjennomsiktig strømpebukse eller full front med bh og hele greia Jeg valgte rompa.
I Paris :skingrestemme: et land man tross alt har kommet litt lengre. Synden var selvsagt at jeg hadde på meg høyhæla skinnstøvletter som måtte gjennonlyses og ikke var kjapp nok til å få dem av meg.
Lærdommen: alltid, ALLTID, ha noe under hverdagskjolen slik at man unngår denslags pinlige situasjoner. (og dropp fuck-me-støvlettene på flyplassen selv om det var de som ga selvtilliten på møtet. Skift til trauste sko som sklir rett gjennom uten kontroll. Derav tidlgere problem med plss til skoskift)
Den står som nr. 3. etter den store regel nr 1: ha ALLTID med en ren truse i veska, du vet aldri når du havner på sykehus og det er ikke noe flauere enn å ligge på sykehus uten truseskift å forholde seg til.
(jeg tar med regel nr 2 også jeg: ALDRI ha på kjole med tynn strømpebukse og bh+thongs (i de de dager det var in) hvis du har til hensikt å bli syk og kjørt på sykehus. Det kan hende at alle i rommet er menn, hvilket i og for seg ikke gjør så mye. Men man føler seg mye mer naken når man må strippe av seg ALT fra topp til tå bortsett fra strngtrusa enn når man har en bukse so kan dras til og en genser som rommer mye. Pluss så fiks man føler seg når man skal løftes rundt på, bein svinges på, og ikke-bluferdige ambulansemenn tar sånne wohoi-da tar vi beinet ditt sånn-oops-ja. Forsiktig nå. Løftes fra en båre til en sykehusseng med selvrespekten i behold utgår etter et sånt stunt iført kun thong. 
(derav også pkt 2)
var ikke meningen å spore av tråden.
Skal jeg ta pkt 4 også?
Alltid ha medisiner, tannbørste, en masara og en ekstra skjorte elns i håndbagasjen tilfelle rottefelle. Blir bagasjen borte eller noen heller en kopp kaffe på deg har man det viktigste 
Pokkers maktduster.
|