Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 10:38   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror dette varierer veldig fra barn til barn også.
Akkurat som at jeg alltid har vært en ekstrem "skosliter", så er noen veldig "dresslitere"..
Søs har en dress (Reima) som hennes datter har hatt. Den er like fin som ny nesten. Til tross for MYE bruk. Og den har vi arvet nå.
Mens sønnen hennes sin Reima dress gikk i stykker (hull) ganske fort. Flere ganger. Så nå kjøper hun litt billigere, men flere dresser til han.

Det tror jeg også. Jeg har skikkelige kles-slitere, og vi har kjøpt Reima Buller & Bång til våre barn, men de sliter dem likevel ut på under en sesong. Og disse skal jo være SÅ slitesterke. Mens andre igjen kan ha en Reima Tec, som jo ikke er SÅ slitesterk, både en og to hele sesonger, og dressene er knapt synlig brukt.

Forresten husker jeg siste året gutten min gikk i barnehagen at mange av guttene av en eller annen grunn syntes det var så morsomt å løpe bortover asfalten og slenge seg ned på kne og skli bortover. Sikkert fordi fotballspillere gjør sånt... Det gjorde de selvsagt bare med dress, ellers fikk jo knærne unngjelde.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.