Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 08:04   #10
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg fikk aldri snakket med foreldrerepresentant i går. Gjorde tre forsøke på å få tak i vedkommende, men lyktes ei. Dessuten må jeg bare innrømme at jeg hadde endel annet å tenke på også i går da mannen er på sykehuset.

Jeg er så glad for alle som har svar i denne tråden. Det er godt å få høre hvordan dere tenker, for jeg skal ærlig innrømme at jeg selv ble vippet litt av pinnen. Det er jo helt uforståelig egentlig dette. Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende noen gang og jeg har 12 mammavintre bak meg.

Jeg kommer til å ta dette opp med styrer. Som noen kanskje husker, så har det vært en runde tidligere vedrørende klær. Det var ikke særlig hyggelig. Jeg vet hva jeg har i vente, men kan ikke la det hindre meg. Det er tross alt svært spesielt dette. Både at det faktisk skjer og på hvilken måte pedagogisk leder møtte meg på.

Ønsker alle som ser dette en riktig god dag.

Jeg sender nå tre barn i barnehagen, som ikke kan være ute i dag om de ikke har lånedresser å sette på dem, og tar turen til sykehuset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.