Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 13:00   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av KlaraKu, her.

Jeg mener at det er ikke noe problem å lære barna å ta litt vare på klærne sine UTEN at det btyr at man hemmer dem i leken.
Hadde min gutt sklidd fortover asfalten i dressen sin, slik bina forteller, ja, så hadde jeg bedt han stoppe med det fordi dressen hans ikke tåler det. Og det tror jeg en gutt på snart 5 år hadde forstått.

Hvis barna dine, bina, tegner på dukkene sine, knuser bilene sine med vilje, klipper sund kosedyrene sine ol., ville du sagt det også var greit fordi de trenger og utfolde seg og det var jo bare en LEK?

Jeg synes det er viktig at barn lærer å ta vare på tingene sine, både klær og leker.
Og det betyr IKKE at de ikke få leke.
Men synes godt man kan si til barna, både i barnehagen og hjemme, at de ikke får ake på rompa på grusen, fordi da sliter de ut klærne sine. Og jeg har heller ikke råd til 3 dresser pr vinter.

Nei, som allerede sagt så godtar jeg ikke at de ødelegger med vilje. Her under faller både tegning og knusing og klipping. Men at man kaster seg bortover bakken som en fotballspiller, det er lek. Samme er aking, klatring, hopping osv.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.