|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#261 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Prikker og PM-er
Jeg kan love en ting, og det er at dersom jeg hadde vært enig med FF så hadde jeg sagt det. For min del handler det mest om hvem som har sagt hva, ikke hvem som er mest populær eller ei.
|
|
|
|
#262 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJeg håper da virkelig at de som er enige med FF gir uttrykk for det i tråden. |
|
|
|
#263 |
|
Ekvilist
|
Jeg vil ha meg frabedt antydninger om å ta parti med Skremmern fordi det er det enkleste. Utrolig nedlatende holdning synes jeg. Argumenter har heller ikke vært fraværende. Fruktflua har hatt anledning til å utdype outing, beskyldninger og drapstrusler. Hun har valgt å avstå, og da synes jeg det er helt greit å gjøre seg opp seg en mening ut i fra den informasjonen man har. Uansett hva Skremmern har måttet gjort mot Fruktflua tidligere så forsvarer det ikke outing av identiteten til Skremmern på FP. Dette er et viktig og grunnleggende prinsipp for meg, noe som blant annet ble synliggjort den gangen Skvetten-stormen ridde. (Jeg sympatiserte aldri med Skvetten og hennes handlinger, selv om jeg syntes outing av hennes identitet gikk for langt. Den gang var outingen mye mindre åpenbar enn ved dette tilfellet.)
|
|
|
#264 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg opplevde at outingen var mye mer åpenbar den gangen, enn i dette tilfellet.
|
|
|
#265 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erJeg snakker ikke spesifikt om deg, Irma. Er du uenig i at det er enklere å være enig med flesteparten i en tråd?
|
|
|
|
#266 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg svarer jeg, selv om jeg ikke er Irma. Selvsagt er det enklere å være enig med majoriteten, men for min egen del så lar jeg ikke det styre hva jeg mener. Om jeg er i mindretall så vurderer jeg hvorvidt jeg orker å ta en diskusjon, og om jeg orker så er jeg uenig, om jeg ikke orker så lar jeg være å skrive noe. Så dersom jeg i denne saken mente at det var skremmeren som var den store stygge ulven, ja så hadde jeg gitt uttrykk for det.
|
|
|
|
#267 |
|
Vaklende
|
Sv: Prikker og PM-erJeg synes ikke det gir kred å være enige med majoriteten på FP, og for meg personlig krever det ingenting å si meg uenig med andre. Hva er det verste som kan skje, at noen rødprikker meg? At jeg bes om å utdype vurderingene mine? |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erJeg har vært på høstferie, og derfor ikke fått med meg starten på en rekke spenstige tråder denne uken.
|
|
|
#269 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJeg gir så inn i granskauen blanke i hva majoriteten mener om en hel del ting. Hadde jeg vært enig med Ff i at hun ble mobbet her så hadde jeg ikke hatt det aller minste problem med å si akkurat det. |
|
|
|
#270 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Prikker og PM-erJepp, popularitetskonkurranser finnes her inne også, og jeg synes jeg har sett tendenser i denne tråden. Selv må jeg si at jeg synes prikkingen både fra Ff og S var utrolig barnslig og jeg hare virkelig ikke forutsetning til å si så mye om hvem jeg er enig med. Ikke var det mange prikker heller, mens man skulle trodd det var tvert om i forkant av at de ble lagt frem. Outingen synes jeg var mye mer subtil denne gangen enn i Skvettensaken, men likefullt ikke greit nå selvsagt.
|
|
|
#271 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Prikker og PM-erDet var jeg som lenket til drapstrussel-"spøken"
|
|
|
#272 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, om du leser innlegg 89 og 90 så ser du at det kommer frem der.
|
|
|
#273 |
|
Shake it out!
|
Sv: Prikker og PM-erOm noen hadde outet det nicket jeg en gang i tiden hadde et annet sted, hadde jeg blitt gretten. Big time.
|
|
|
#274 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Unnskyld?
Denne her gjør ikke Fruktflua noen tjeneste iht goodwill og sympati altså.
Sist redigert av Enhjørning : 17-10-10 kl 16:32. |
|
|
|
|
|
#275 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
OK. Jeg så de faktisk, men siden jeg raste gjennom, oppfattet jeg det som om alle var fra Skremmern og tenkte at "det var da voldsomt til rødprikking."
Jeg aner ikke hva du snakker om her. Fikk inntrykk at at du hadde rapportert stakkars Lille Meg. (Ja, hun har faktisk et nick som gjør at man nesten må synes synd på henne.
For min del er det ikke slik. Jeg synes det er artig å være mot røkla hvis det passer seg sånn. |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJeg har ikke rapportert Lille meg, nei. Jeg har rapportert et par av mine egne innlegg da jeg var usikker på om de var helt på trynet utenfor folkeskikken. : oppklarer: |
|
|
|
#278 |
|
Ringskrømt
|
Som at man bare velger utifra hvem man liker best, lissom? Holder fingen opp i lufta og kjenner hvilken vei vinden blåser? Har du lest tråden?
Jeg skjønner ikke hvordan noen som har lest denne tråden kan si at de ikke har noen forutsetninger for å mene noe som helst. Jeg sier ikke at man må mene noe, men nå henvender jeg meg altså til folk som er innom tråden og skriver i den. De som følger med.
|
|
|
#279 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Prikker og PM-erMå bare spørre jeg..: jeg skjønner ikke helt hvor mannen din kommer inn i bildet? Hvordan/hva? Kjenner Ff til han på noen måte? eller er det bare "oppspinn" fra Ff sin side? ( og beklager om det har vert nevnt før i tråden, jeg har bare skummet den, og kan ha oversett noe) |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|