Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 14:26   #261
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det forundrer ikke meg. Det krever ikke lite å ta ff i forsvar eller gå mot røkla her. Mye enklere å være enig med S enn med ff. Alltid enklere å være enig med de fleste enn de få, slipper å argumentere til og med.

Jeg kan love en ting, og det er at dersom jeg hadde vært enig med FF så hadde jeg sagt det. For min del handler det mest om hvem som har sagt hva, ikke hvem som er mest populær eller ei.

Gammel 17-10-10, 14:27   #262
Albertine
Passiv

Standard

Jeg håper da virkelig at de som er enige med FF gir uttrykk for det i tråden.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:38   #263
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det forundrer ikke meg. Det krever ikke lite å ta ff i forsvar eller gå mot røkla her. Mye enklere å være enig med S enn med ff. Alltid enklere å være enig med de fleste enn de få, slipper å argumentere til og med.

Jeg vil ha meg frabedt antydninger om å ta parti med Skremmern fordi det er det enkleste. Utrolig nedlatende holdning synes jeg. Argumenter har heller ikke vært fraværende. Fruktflua har hatt anledning til å utdype outing, beskyldninger og drapstrusler. Hun har valgt å avstå, og da synes jeg det er helt greit å gjøre seg opp seg en mening ut i fra den informasjonen man har. Uansett hva Skremmern har måttet gjort mot Fruktflua tidligere så forsvarer det ikke outing av identiteten til Skremmern på FP. Dette er et viktig og grunnleggende prinsipp for meg, noe som blant annet ble synliggjort den gangen Skvetten-stormen ridde. (Jeg sympatiserte aldri med Skvetten og hennes handlinger, selv om jeg syntes outing av hennes identitet gikk for langt. Den gang var outingen mye mindre åpenbar enn ved dette tilfellet.)

Gammel 17-10-10, 14:44   #264
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Den gang var outingen mye mindre åpenbar enn ved dette tilfellet.)

Jeg opplevde at outingen var mye mer åpenbar den gangen, enn i dette tilfellet.

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:44   #265
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg snakker ikke spesifikt om deg, Irma. Er du uenig i at det er enklere å være enig med flesteparten i en tråd?

Gammel 17-10-10, 14:47   #266
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg snakker ikke spesifikt om deg, Irma. Er du uenig i at det er enklere å være enig med flesteparten i en tråd?

Jeg svarer jeg, selv om jeg ikke er Irma. Selvsagt er det enklere å være enig med majoriteten, men for min egen del så lar jeg ikke det styre hva jeg mener. Om jeg er i mindretall så vurderer jeg hvorvidt jeg orker å ta en diskusjon, og om jeg orker så er jeg uenig, om jeg ikke orker så lar jeg være å skrive noe. Så dersom jeg i denne saken mente at det var skremmeren som var den store stygge ulven, ja så hadde jeg gitt uttrykk for det.
Jeg skriver ikke(eller sier) ting jeg ikke kan stå inne for.

Gammel 17-10-10, 14:53   #267
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det gir kred å være enige med majoriteten på FP, og for meg personlig krever det ingenting å si meg uenig med andre. Hva er det verste som kan skje, at noen rødprikker meg? At jeg bes om å utdype vurderingene mine?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 15:07   #268
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på høstferie, og derfor ikke fått med meg starten på en rekke spenstige tråder denne uken.

Jeg synes i grunn prikkesystemet er helt finfint, og jeg er av dem som blir barnslig glad når noen prikker noe jeg skrevet. Det er ekstra stas å være til hjelp Røde prikker har jeg fått to av, og det er også helt ok. Jeg vet at jeg kan ha kontroversielle synspunkter, og er nok av dem som ofte går mot majoriteten her inne på FP, særlig i politiske diskusjoner (med snøballkastende palestinske ungdommer (på gamle kristne) friskt i minne, hva _er_ vold liksom?).

Denne tråden har utviklet seg til å blir en sånn he said-she said greie som jeg egentlig bare synes er klam og ubehagelig. Jeg ønsker ikke å synes noenting om hvem som her mest rett. Det er vanskelig når jeg ikke kjenner folka som har en konflikt eller fullt ut hva den dreier seg om. Det synes jeg andre egentlig skulle holde seg for gode for også, dette _kan_ fort bli en popularitetskonkurranse... Nei, vi er nemlig ikke forskånet for sånt her inne heller. Selv om vi liker å tro det

Gammel 17-10-10, 15:12   #269
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg gir så inn i granskauen blanke i hva majoriteten mener om en hel del ting. Hadde jeg vært enig med Ff i at hun ble mobbet her så hadde jeg ikke hatt det aller minste problem med å si akkurat det.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 15:28   #270
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp, popularitetskonkurranser finnes her inne også, og jeg synes jeg har sett tendenser i denne tråden. Selv må jeg si at jeg synes prikkingen både fra Ff og S var utrolig barnslig og jeg hare virkelig ikke forutsetning til å si så mye om hvem jeg er enig med. Ikke var det mange prikker heller, mens man skulle trodd det var tvert om i forkant av at de ble lagt frem. Outingen synes jeg var mye mer subtil denne gangen enn i Skvettensaken, men likefullt ikke greit nå selvsagt.

Gammel 17-10-10, 15:29   #271
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jeg som lenket til drapstrussel-"spøken"

Jeg oppfattet ikke outingen, bare trusselen.

Gammel 17-10-10, 15:35   #272
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var jeg som lenket til drapstrussel-"spøken"

Jeg oppfattet ikke outingen, bare trusselen.

Nei, om du leser innlegg 89 og 90 så ser du at det kommer frem der.

Gammel 17-10-10, 16:20   #273
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om noen hadde outet det nicket jeg en gang i tiden hadde et annet sted, hadde jeg blitt gretten. Big time. Siden det er snakk om prikker og pm-er så kan en vel si at "jeg vet hvem du er"-meldinger er en typisk ting man tar på pm (siden moeder kan lese prikke. ).

Gammel 17-10-10, 16:22   #274
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Unnskyld?
Igjen med dette "røkkla" og "gjengen" og denne insinueringen om at vi er en feig saueflokk.
Nå kan jeg bare snakke for meg personlig, men:

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Når man får en rødprikk med beskjed om at man er direkte dum, etterfulgt av en rofl-smiley, av en person (som en har kjennskap til fra et tidligere forum, og som misliker en fordi vedkommendes samboer en gang sa noe positivt om ens utseende) som rett og slett er ute etter ens person -og overhodet ikke sak, da synes ikke jeg at det er barnslig å sende en rød en tilbake. Det er barnsligere å oute den i tråden og å sutre åpenlyst over den.

Denne her gjør ikke Fruktflua noen tjeneste iht goodwill og sympati altså.

Uten at det dermed er sagt at jeg har "tatt parti" og "deltar i popularitetskonkurransen" av den grunn - jeg forholder meg bare til det jeg leser, hverken mer eller mindre, da jeg ikke kjenner noen av partene fra før.

(Og jeg som ikke skulle blande meg inn her ... )

Sist redigert av Enhjørning : 17-10-10 kl 16:32.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 16:28   #275
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Esme la ut alle prikkene mellom Skremmern og Fruktflua som har blitt gitt på FP. Det var 4 fra Skremmern til Fruktflua, og 3 den andre veien. Du kan se dem i dette innlegget. (Du trenger ikke, altså, jeg bare sier det siden det så ut til at du ikke hadde sett at prikkene faktisk var offentliggjort.)

OK. Jeg så de faktisk, men siden jeg raste gjennom, oppfattet jeg det som om alle var fra Skremmern og tenkte at "det var da voldsomt til rødprikking."

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Psst - rine - komplimentet gikk fra meg til deg - så det var helveis.

Jeg tror ikke jeg er en som lett er i konflikt med andre brukere?
De innleggene jeg snakker om som er rapportert er skrevet av meg. Og rapportert av meg. Og kanskje av flere - det er en åpenbar mulighet. Det har utviklet seg litt etterpå i denne tråden.

Jeg aner ikke hva du snakker om her. Fikk inntrykk at at du hadde rapportert stakkars Lille Meg. (Ja, hun har faktisk et nick som gjør at man nesten synes synd på henne. ) Vel, uansett ingen big deal fra min side, vi lar det ligge.

For min del er det ikke slik. Jeg synes det er artig å være mot røkla hvis det passer seg sånn. Her synes jeg det er vanskelig å vite hva jeg skal tro, spesielt siden jeg bare har rast gjennom tråden, ikke aner hvem verken FF eller Skremmern er RL og heller ikke aner noe om tidligere historie fra andre forum.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 16:51   #276
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Haha! Dette innlegget klarte jeg å grønnprikke. Det passet jo utmerket i akkurat denne tråden. Den skulle selvsagt vært rød.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 16:54   #277
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke rapportert Lille meg, nei. Jeg har rapportert et par av mine egne innlegg da jeg var usikker på om de var helt på trynet utenfor folkeskikken. : oppklarer:

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 21:41   #278
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jepp, popularitetskonkurranser finnes her inne også, og jeg synes jeg har sett tendenser i denne tråden. Selv må jeg si at jeg synes prikkingen både fra Ff og S var utrolig barnslig og jeg hare virkelig ikke forutsetning til å si så mye om hvem jeg er enig med. Ikke var det mange prikker heller, mens man skulle trodd det var tvert om i forkant av at de ble lagt frem. Outingen synes jeg var mye mer subtil denne gangen enn i Skvettensaken, men likefullt ikke greit nå selvsagt.

Som at man bare velger utifra hvem man liker best, lissom? Holder fingen opp i lufta og kjenner hvilken vei vinden blåser? Har du lest tråden?

Alt er kommet frem i denne tråden. Jeg føler at jeg har blottlagt forumsjela mi i et forsøk på å komme til bunns i dette. Ff har systematisk unnlatt å svare på det av betydning, og jeg har spurt i sikkert 10 innlegg hva det er jeg har gjort for noe. For å gjenta meg selv:

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Men hvor er disse prikkene da? Når har jeg vært slem og ufin mot deg? Hva har jeg gjort (før Fp (og etter)) mot deg?

Jeg skjønner ikke hvordan noen som har lest denne tråden kan si at de ikke har noen forutsetninger for å mene noe som helst. Jeg sier ikke at man mene noe, men nå henvender jeg meg altså til folk som er innom tråden og skriver i den. De som følger med.

Jeg hadde ikke noe uoppgjort med Ff, jeg har som jeg nevnte tidligere aldri møtt henne, jeg aner ikke hvem hun er IRL, eller hva hun heter, den eneste historien vi har er at vi hang på samme forum. Hun var mye uenig med en annen bruker, og som en del av ledelsen ble det bestemt at hun skulle utestenges for en kortere periode (jeg tar dette opp kun fordi hun bragte det på banen selv). Det var aldri noe personlig, de eneste uoverstemmelsene oss i mellom var forumreglerrelatert.

Og dette er lenge siden, water under the bridge, trodde jeg. Men så har altså Ff funet ut hvem Skremmern er på Fp, og det følte hun for å oute i en tråd som omhandlet noe helt annet. Jeg overså det (og ledelsen gjorde ingenting galt i den forbindelse, altså, jeg ville bare rådføre meg), og tråden døde ut, som jeg trodde. Jeg sendte avgårde en barnslig, men ærlig prikk til Ff, for jeg klarte ikke å la det stå helt uimotsagt. Det var kanskje veldig barnslig, men det var min reaksjon på noe jeg følte var et stort overtramp fra hennes side. Jeg er en sånn som faktisk kan mene at andre er dumme, so shoot me. Ikke alltid jeg sier det til dem, men denne gangen gjorde jeg det. Jeg fikk en prikk tilbake, og sånn var det med den saken.

Helt til Ff på ny uttaler seg om samme sak, og kommer med et lignende stunt i denne tråden. Jeg kunne latt det bli med det innlegget også, for sett bort i fra ledelsen tror jeg ikke at det var mange som skjønte hvem det gjaldt denne her gangen heller. Hun kommer med helt hårreisende påstander (det om utseende sitt, hva pokker betyr det, da, har samboeren min vært hemmelig forelsket i henne, og jeg sur, eller hva?). Jeg husker ikke hvordan hun ser ut engang, det er som sagt veldig lenge siden vi var på samme forum. Og det med mobbing. At jeg har vært ufin, uærlig. Det er fint og greit at Kirsebær og Heiko er så fantastiske personer og at de hever seg over sånt, men for en som har opplevd mobbing på kroppen (også leeeeeenge siden) vil jeg ikke at andre skal tro at jeg er en som driver og rødprikker og forfølger andre brukere med ufine kommentarer. Jeg er ikke sånn, jeg gjør ikke sånn, jeg har aldri gjort sånt. Jeg henger på forum, nærmere bestemt Fp, for å diskutere, og er jeg veldig uenig med noen i en sak hender det at jeg rødprikker og er jeg er veldig enig grønnprikker jeg.

Det er det eneste. Og på Fp kunne jeg starte litt på nytt, følte jeg. Jeg er (eller var) sånn passe anonym, selv om jeg har vist et og annet bilde av både meg selv og barna mine. Jeg ville ikke at dette skulle skje, men jeg angrer faktisk ikke på at jeg valgte å dele alt.

Gammel 17-10-10, 21:50   #279
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må bare spørre jeg..: jeg skjønner ikke helt hvor mannen din kommer inn i bildet? Hvordan/hva? Kjenner Ff til han på noen måte? eller er det bare "oppspinn" fra Ff sin side? ( og beklager om det har vert nevnt før i tråden, jeg har bare skummet den, og kan ha oversett noe)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 21:50   #280
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Som at man bare velger utifra hvem man liker best, lissom? Holder fingen opp i lufta og kjenner hvilken vei vinden blåser? Har du lest tråden?
.

Eh, ja. Er du ukjent med det fenomenet på nettforum? At gode venner har en tendens til å forsvare hverandre, ofte fordi man kanskje leser det som skrives med andre øyne eller vet mer om en forhistorie?

Hvorvidt det har skjedd her har jeg ikke skrevet noe om, jeg har skrevet at det skjer på FP (som svar på noe andre skrev). Trenger ikke gå lenger tilbake enn Skvettenforherligelse av en hel haug med brukere (som kom løpende til hvis noen var småkritiske til stakkers Skvetten) for å se at det forekommer.

Og ja, jeg har lest tråden.

Grunnen til at jeg ikke har tatt videre stilling, er at jeg synes begge hauset prikkene veldig opp i forkant, jeg synes begges røde prikker var barnslige - så for alt jeg vet kan begge sitte og lyve eller unnlate å fortelle hele sannheten mht forhistorien. Som du selv skrier; man må jo ikke ta stilling. Hadde jeg vært tvunget til å velge deg eller Ff hadde jeg sikkert lest alt mye nøyere og antakelig landet på en av dere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.