Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 21:41   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jepp, popularitetskonkurranser finnes her inne også, og jeg synes jeg har sett tendenser i denne tråden. Selv må jeg si at jeg synes prikkingen både fra Ff og S var utrolig barnslig og jeg hare virkelig ikke forutsetning til å si så mye om hvem jeg er enig med. Ikke var det mange prikker heller, mens man skulle trodd det var tvert om i forkant av at de ble lagt frem. Outingen synes jeg var mye mer subtil denne gangen enn i Skvettensaken, men likefullt ikke greit nå selvsagt.

Som at man bare velger utifra hvem man liker best, lissom? Holder fingen opp i lufta og kjenner hvilken vei vinden blåser? Har du lest tråden?

Alt er kommet frem i denne tråden. Jeg føler at jeg har blottlagt forumsjela mi i et forsøk på å komme til bunns i dette. Ff har systematisk unnlatt å svare på det av betydning, og jeg har spurt i sikkert 10 innlegg hva det er jeg har gjort for noe. For å gjenta meg selv:

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Men hvor er disse prikkene da? Når har jeg vært slem og ufin mot deg? Hva har jeg gjort (før Fp (og etter)) mot deg?

Jeg skjønner ikke hvordan noen som har lest denne tråden kan si at de ikke har noen forutsetninger for å mene noe som helst. Jeg sier ikke at man mene noe, men nå henvender jeg meg altså til folk som er innom tråden og skriver i den. De som følger med.

Jeg hadde ikke noe uoppgjort med Ff, jeg har som jeg nevnte tidligere aldri møtt henne, jeg aner ikke hvem hun er IRL, eller hva hun heter, den eneste historien vi har er at vi hang på samme forum. Hun var mye uenig med en annen bruker, og som en del av ledelsen ble det bestemt at hun skulle utestenges for en kortere periode (jeg tar dette opp kun fordi hun bragte det på banen selv). Det var aldri noe personlig, de eneste uoverstemmelsene oss i mellom var forumreglerrelatert.

Og dette er lenge siden, water under the bridge, trodde jeg. Men så har altså Ff funet ut hvem Skremmern er på Fp, og det følte hun for å oute i en tråd som omhandlet noe helt annet. Jeg overså det (og ledelsen gjorde ingenting galt i den forbindelse, altså, jeg ville bare rådføre meg), og tråden døde ut, som jeg trodde. Jeg sendte avgårde en barnslig, men ærlig prikk til Ff, for jeg klarte ikke å la det stå helt uimotsagt. Det var kanskje veldig barnslig, men det var min reaksjon på noe jeg følte var et stort overtramp fra hennes side. Jeg er en sånn som faktisk kan mene at andre er dumme, so shoot me. Ikke alltid jeg sier det til dem, men denne gangen gjorde jeg det. Jeg fikk en prikk tilbake, og sånn var det med den saken.

Helt til Ff på ny uttaler seg om samme sak, og kommer med et lignende stunt i denne tråden. Jeg kunne latt det bli med det innlegget også, for sett bort i fra ledelsen tror jeg ikke at det var mange som skjønte hvem det gjaldt denne her gangen heller. Hun kommer med helt hårreisende påstander (det om utseende sitt, hva pokker betyr det, da, har samboeren min vært hemmelig forelsket i henne, og jeg sur, eller hva?). Jeg husker ikke hvordan hun ser ut engang, det er som sagt veldig lenge siden vi var på samme forum. Og det med mobbing. At jeg har vært ufin, uærlig. Det er fint og greit at Kirsebær og Heiko er så fantastiske personer og at de hever seg over sånt, men for en som har opplevd mobbing på kroppen (også leeeeeenge siden) vil jeg ikke at andre skal tro at jeg er en som driver og rødprikker og forfølger andre brukere med ufine kommentarer. Jeg er ikke sånn, jeg gjør ikke sånn, jeg har aldri gjort sånt. Jeg henger på forum, nærmere bestemt Fp, for å diskutere, og er jeg veldig uenig med noen i en sak hender det at jeg rødprikker og er jeg er veldig enig grønnprikker jeg.

Det er det eneste. Og på Fp kunne jeg starte litt på nytt, følte jeg. Jeg er (eller var) sånn passe anonym, selv om jeg har vist et og annet bilde av både meg selv og barna mine. Jeg ville ikke at dette skulle skje, men jeg angrer faktisk ikke på at jeg valgte å dele alt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.