|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-er
Herregud. Er det virkelig mulig å ta seg selv så seriøst? Du fjaser, jeg fjaser. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erFF - dette er en tråd som er åpen for alle å lese og å skrive i. Dersom du ikke vil ha andres kommentarer så er det dumt å trekke opp en sak i en slik tråd. |
|
|
|
#223 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Prikker og PM-erJeg har fulgt denne tråden uten å skrive noe. Jeg har ikke noe spesielt forhold til verken skremmern eller fruktflua(annet enn at skremmern har gitt meg en av mine få røde prikker), og jeg skjønner ikke hvorfor ikke fruktflua skjønner at hun har dummet seg skikkelig ut. På meg virker det jo som at skremmern er den som klarer å være saklig, mens fruktflua bare legger all skyld på skremmern og ikke klarer å se seg selv i denne saken.
|
|
|
|
#224 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Prikker og PM-erJeg lurer litt Fruktflua, hva er dette med kommentar på utseende? |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg hadde ikke reagert på slikt. Jegf hadde selvsagt sett at det kunne vært det samme som å kaste hansken (som jeg jo etteryser at flere skal gjøre!), men for meg blir det Ricky Lake og drama om man skal begynne å ta til seg slikt. Og jeg er ikke der.
|
|
|
#226 |
|
Ringskrømt
|
Men hva i svarte skal jeg gjøre da? Det blir jo feil uansett hva jeg gjør. Jeg prøver å ordne opp i dette, stoppe løgnene, og når hun for andre gang kommer med disse stikkene på åpent forum, tenkte jeg at det var det eneste stedet å "ta oppgjøret".
|
|
|
#227 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prikker og PM-erMen jeg skjønner at andre tar seg nær av andre ting enn det jeg gjør altså.
|
|
|
#228 |
|
Sperret
Sv: Prikker og PM-erJeg er ikke i vater, dette er internett, men ja, dette minner mye om mobbing, og nei, jeg vil ikke være i denne tråden lenger. Jeg kommer til kort uansett - det er fårhåndsbestemt virker det som. Derfor kan jeg ikke tillate meg å bruke mer energi på dette pisset - for det er det det er. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Sperret
Jeg lyver for søren ikke. Nå må du slutte å slenge ut av deg sånn tull! |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Det var jo litt humor at det var akkurat deg som hadde den- ja den er genial, det er ikke denne tråden.
|
|
|
#231 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prikker og PM-erSkremmern: Jeg vet ikke hva som er smartest eller lurest eller hjelper deg mest. Kanskje er det å ta det opp slik du har gjort i tråden her?
|
|
|
#232 |
|
geskjeftig
|
Sv: Prikker og PM-erFF, bare som en kommentar: Det er bare en måneds tid siden jeg skjønte at jeg kjente Skremmern fra før, og jeg har vært her i over to år, og som sagt møtt henne i virkeligheten. Jeg syns du kunne latt henne få velge å komme ut av skapet selv, det er ikke bare-bare å ha vært så profilert på andre forumer før. Jeg var ikke like profilert, men ville like fullt blitt irritert om noen outet mitt gamle nick på åpent forum, og i hvertfall om det ble gjort på den måten du gjorde det. Den prosessen du og Skremmern har vært gjennom var ikke noe morsom for Skremmern heller, det kan jeg love deg!
|
|
|
#233 |
|
Sperret
Sv: Prikker og PM-erDette er min siste post i denne tråden, og kanskje til og med på FP. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Tittel og tittel....
|
Men om alle tar feil, hvorfor i alle dager prøver du ikke å vise det da? Du sier jo ingenting som støtter din egen sak.
|
|
|
|
#235 |
|
Nå også i farger
Det tenkte jeg også, og jeg holder ikke med noen, bare så det er sagt. |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJeg tror ikke noe spesielt om deg ut fra karakteristikk hverken her eller der, FF. Jeg kommenterer ikke annet enn det jeg selv ser at du faktisk har skrevet. |
|
|
|
#238 |
|
Ringskrømt
|
Men hvor er disse prikkene da? Når har jeg vært slem og ufin mot deg? Hva har jeg gjort (før Fp (og etter)) mot deg?
|
|
|
#239 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Nå er vel ikke du akkurat berømt for å legge ting bak deg heller da, Skremmern... Du synes det blir feil uansett hva du gjør, ja vel. Slik jeg kjenner deg fra dette forumet så har du IKKE gjort deg bemerket som en som legger seg langflat, beklager eller er ydmyk. Men det er nå min mening.
|
|
|
#240 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det var bare halvveis et kompliment, SF, for hvis du veldig ofte kommer opp i konflikter med andre brukere, (fikk litt deja vu av Lille Megs historie her |
|
|
|
![]() |
|
|