![]() |
#281 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg synes ikke tonen her er direkte, heller tvert i mot. Det er mange her jeg kunne tenkt meg å sagt både det ene og det andre til, men da blir jeg sett på som (enda mer) ufin, så jeg lar være og tenker heller mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Hva er dette med M2, egentlig? Både Malama og Teflona har da nok innlegg til å få tilgang dit? Eller er det kun for spesielt inviterte medlemmer? En kabal av FP-eliten, hvor man kun kan bli medlem hvis man kjenner noen som er det allerede og blir anbefalt? Merker jeg ble veldig nysgjerrig nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Innlegg ja, men det krever nok ryktepoeng også...
![]() |
#285 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Man må ha nok ryktepoeng også, og så er det ikke faste opptak. Derfor. Jeg har også nok innlegg, men ikke nok rykte, så jeg må skrive masse lurt før jeg blir funnet verdig.
![]() |
![]() |
#286 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er så lei av snakket om eliten!
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 06-10-10 kl 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har godt over 1000 poeng, altså, så det så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Men jeg mente jo egentlig at JEG er en sånn da, ikke du
![]() |
#289 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, det var dere i eliten som startet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Dig for victory!
|
Jeg har ikke opplevd det sånn, tvert i mot synes jeg folk er hyggelige og inkluderende. Det gjelder vel bare å si noe halvveis fornuftig selv av og til, slik at folk får en sjanse til å se hvem du er. Jeg kan nok gjette meg til hvem som regnes som "eliten" da.
![]() |
![]() |
#291 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg tenker ikke så mye over "elite", men at det for nye kan oppfattes som litt vanskelig å komme seg skikkelig inn her, fordi mange her kjenner hverandre godt (også irl) - det forstår jeg.
![]() |
#292 |
Passiv
|
Kanskje folk var mer direkte mot hverandre tidligere? |
![]() |
![]() |
#293 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Er egentlig problemet at det er alt for mye såkalt "mammaprat" her? Når jeg tenker meg om så tror jeg vel heller at det er slik at disse trådene blir mer synlige, fordi vi ikke diskuterer de andre tingene noe særlig lenger.
![]() |
#294 |
Pauset
|
Me too |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
lider av tastleksi
|
Jeg I mitt hode kaller jeg det ikke eliten, men ja, det er ganske mange sterke personligheter her som leser mye mer mellom linjenne og som kjenner hverandre veldig godt etterhvert. Og som en av "pakket" og "nybyggerne" er det ikke helt enkelt å få tak på skrivestilen til den enkelte. Til det er det rett og slett for stort og for mange mennesker her føler jeg. Og når man i tillegg får passet sitt påskrevet om man bruker smilyer til å understreke tonen man skriver i dropper man jo det, og da blir det enda vanskeligere å komme under huden på hva som egentlig står skrevet.
![]() |
#296 |
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har ingen problemer med typiske "mammatråder" om sying, strikking og utstyr. De håper jeg virkelig blir. De er jo nyttige. Mitt problem er nivået på det som diskuteres. Noen etterlyser mer provokasjon, ikke fordi argumentet er reflektert, men kun for å provosere og gjøre det mer spennende her inne. Da synes jeg det blir uinteressant.
![]() |
#297 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?For meg er store deler av poenget med FP at det finnes lukkede rom som ikke er søkbare for alle. Kjipt at det kan oppleves ekskluderende, men det er en av de tingene som gjør at jeg er her. Nå er jo de aller fleste tilgangslistene til blogger dynamiske da, så når vi blir bedre kjent er det jo stor sjanse for å få flere tilganger.
![]() |
#298 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Faren (?) er vel kanskje at FP etter hvert kan bli et sånn venneforum, hvor de som kjenner hverandre blir fordi de liker folka her.
![]() |
#299 |
"De"
|
Si, det!
![]() |
#300 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Dere var mye slemmere da jeg var ny (dvs, jeg oppfatter meg jo som ny enda jeg da).
![]() |
![]() |
|
|