Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 00:42   #241
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er 208 blogger.

Ja, jeg har vel ikke lest på en eneste en. Jeg ble allergisk mot bloggelesing da jeg en gang ved en tilfeldighet så Dentinista sin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:49   #242
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ja, du har vel noe strikking på gang.

Det ene utelukker ikke det andre. Jeg gidder ikke lese Knausgård, aner ikke hvemMaverick plutselig er og har ikke tilgang til en eneste blogg. Ikke har jeg fått med megbloggkulturen her heller. God natt.

Gammel 06-10-10, 01:31   #243
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jeg lurer på om det mangler en katalysator her. En sitrusfrukt, for eksempel.

Jeg er både ny, del av pakket og vil aldri kunne aspirere mot eliten. Til det har jeg ikke nok tid til å sitte på FP og jeg har heller aldri tatt noe kurs i retorikk, så jeg aner jo ikke hva jeg driver med her. Jeg evner ikke å skrive korrekt norsk, selv om jeg prøver. Jeg bedriver sikkert også med hersketeknikker, sånn ubevisst. Og så er jeg mann, da er det er en del underfora som ikke er så interessante. Samt at ting man fint kan si "oss menn i mellom", vil her på FP får helt uante konsekvenser. Så man må passe seg litt.

I det siste har jeg vært litt skuffa over at ikke dagsaktuelle ting blir diskutert. Men det er kanskje som man sier, dere old-timers vet sikkert hva dere andre mener om Märthas stadig festligere utspill. Eller norske soldaters røffe prat, og forsvarsledelsen som like godt faller sine egne menn i ryggen. Det er kanskje ikke barnerelatert, men det kunne vært interessant å diskutere, tenker jeg. Jeg kunne sikkert startet en tråd eller to selv, men som nykommer og usikker på statusen min her på forumet (i øynene til old-timersene) er det bedre å gå litt stillere i gangene. Ellers risikerer man å bli både vingeklippet og satt i skammekroken.

Bloggene har jeg knapt enset eksistensen til. I mine øyne er det litt som når jenter blir med hverandre på do. Jeg skal i hvert fall ikke spørre om jeg kan bli med.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 01:57   #244
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det ene utelukker ikke det andre. Jeg gidder ikke lese Knausgård, aner ikke hvemMaverick plutselig er og har ikke tilgang til en eneste blogg. Ikke har jeg fått med megbloggkulturen her heller. God natt.

Du har jo blogg, du.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 07:29   #245
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke tid til å følge opp diskusjoner og ikke ork til å starte noen spennende selv. Nå bruker jeg forumet mest som oppslagsverk for oppskrifter og annet fjas.

Gammel 06-10-10, 08:46   #246
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er kjedelig her, for mye mammaforum som noen sa, og for mye blogging. Andre ting er mer morsomt å bruke tid på.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 09:01   #247
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvem har ansvaret for å spite ting opp igjen om ikke hver og en av oss? Jeg synes det er litt snodig med de som klager og kaller ting kjedelig. Jeg har sett det på alle forum jeg har vært på, og felles for de alle er at de gjør lite fra eller til selv.

Gammel 06-10-10, 09:06   #248
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mente i grunnen ikke å klage altså, bare forklare hvorfor jeg ikke er her så mye lenger.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 09:13   #249
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en av disse "nye, de vanlige folkene" jeg, antar jeg.

En som nok bidrar til å gjøre det til et mammaforum, siden de trådene jeg kan huske å ha deltatt i i det siste har handlet om strikking, svangerskap, vanntett yttertøy for store og små, skoleferier og helsetema. Altså ikke Knausgård, Afghanistan-soldater eller engang statsbudsjettet.

Sånn sett er det vel til et gode for FP om jeg er her mindre da...

Gammel 06-10-10, 09:15   #250
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var bra snurt, Malama.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 09:17   #251
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Etter at det tok helt av i bloggverdenen ble ikke forumet det samme mer. Det ble mer kjedelig rett og slett, og jeg har gått lei. Men jeg stikker nå innom, jeg er bare ikke aktiv mer.

Gammel 06-10-10, 09:42   #252
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er her mindre rett og slett fordi det vanlige livet mitt kreve meir av meg. Blogglivet her inne, som eg ikkje klare følge med på, gjer også noko med motivasjonen min.

Gammel 06-10-10, 09:43   #253
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Like sikkert som at det går mot høst, så kommer den årlige "hvorfor er det blitt så kjedelig på FP"-tråden.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 09:48   #254
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Den var bra snurt, Malama.

tja, ikke sånn særlig reelt snurt i alle fall
(Men muligens er det sant...)

Gammel 06-10-10, 09:56   #255
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du har jo blogg, du.

Har jeg!?

Gammel 06-10-10, 10:00   #256
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes i grunnen også forumet er preget av lite engasjement om dagen, og jeg er for langt inne i babybobla til å være så engasjert selv, men det skal bli bedre bare jeg begynner i jobb igjen. Til gjengjeld kommer jeg jo da til å være mindre aktiv enn jeg er nå. Det blir mest intetsigende innlegg om dagen.

Det kan godt være bloggene har ødelagt for forumet, men jeg liker bloggene jeg. Jeg vil ha den muligheten til å velge hvem som kan lese. Jeg setter pris på muligheten til å få følge folk jeg etter hvert synes jeg kjenner litt og som jeg bryr meg om. Ulempen ved å være mer privat er at man ekskluderer folk man kanskje hadde satt pris på å kommunisere med, i tillegg til at noen nok føler seg ekskludert. Jeg ser ikke helt hvordan det skal kunne unngås. Jeg tror dessuten ikke det er gitt at folk hadde vært mer aktive i forumet uten bloggene - da hadde de sikkert bare forsvunnet helt.

Gammel 06-10-10, 10:10   #257
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg tror dessuten ikke det er gitt at folk hadde vært mer aktive i forumet uten bloggene - da hadde de sikkert bare forsvunnet helt.

Enig, det tenker jeg også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:15   #258
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg merker ihvertfall ingen forskjell. Jeg visste ikke at det var så voldsom aktivitet i bloggene.

Gammel 06-10-10, 10:15   #259
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg er dertil så sær at jeg har bloggen min utenfor FP jeg.

(Men så dreier den seg om mammating og strikking uansett, så det er jo gjerne like greit det også )

Gammel 06-10-10, 10:16   #260
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg kan ikke legge ut link til bloggen min her, for da forsvinner jo alle fra forumet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.