|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#321 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Tøys og tull.
![]() |
![]() |
#323 |
ctrl+z
|
Jaha? Du tror ikke det er en generell tretthet mot slike tråder?
![]() |
#324 |
Fola Blakken
|
DEt gleder jeg meg til.
Jeg kuttet litt av innlegget, selv om jeg er enig i det du skriver.
![]() |
![]() |
#326 |
Mother of Dragons
|
Det som jeg synes er litt morsomt er jo at folk ser jo forskjellige folk. Nabojenta, stemmer det at du var med Mayflower(?) og dermed så anser du antagelig deg selv og de andre Mayflowerne som de som er mest "autentisk" FP.
![]() |
#328 |
Fola Blakken
|
Jeg, jeg, jeg. Typisk, typisk, typisk. FP inkarnert, det er nolo det.
![]() |
![]() |
#329 |
Mother of Dragons
|
Det høres jo så mye bedre ut en conquistadorene, men vi kan jo godt begynne å kalle dem for det, vi som er den egentlige eliten (dvs meg og den som befinner seg i samme tråd akkurat nå).
![]() |
#330 |
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg kom med Mayflower, ja, men har såpass selvinnsikt at jeg ser at jeg ikke har så mye fornuftig å melde om. Derfor har jeg heller aldri klart å føle meg som noen i eliten. Det jeg derimot har store mengder av er dårlig humor og evnen til å drite meg selv ut.
![]() |
#331 |
By the Sea
|
Joda, og et svært nyttig begrep også. Til tross for at jeg synes det er en Bra Ting at alt er i utvikling og bevegelse (og med det at nye folk kommer til og andre kanskje ikke gidder mer), så synes jeg at Mayflowergjengen fortjener en solid dose cred for å ha lagt grunnlaget for et særdeles brilliant forum. Det er ikke å kimse av.
![]() |
#332 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Og jeg som hadde begynt å finne min identitet som FP-pakk, og så kommer du å ødelegger alt sammen, Esme.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?...men nå kommer vel snart aC og bøttekjefter på meg fordi jeg gikk over til kozemoze for tidlig i tråden...
![]() |
#334 |
Mother of Dragons
|
Her er det fritt frem for å bekjenne seg til The Denomination of Your Choice (ikke egen religion, bare denomination (vet ikke hva det heter på norsk) fordi alle er med i Church of Esme (fordi jeg er jo eliten)).
![]() |
#335 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Å snakke om Fp-elite er latterlig! Hva i all verden får folk til å tenke elite?! Tenker du elite ser du ned på deg selv samtidig siden du ikke inkluderer deg selv i gjengen. Drit heller i de som du regner i eliten og tenk at det stort sett er folk som er så trygge på responsen de får at de har gjort seg selv usårbare. Med mange som støtter opp om en blir hvem som helst trygge nok til å skrive hva som helst uten risiko som en nybegynner kan kjenne på.
![]() |
#336 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Denomination = Kirkesamfunn tror jeg.. Church of Esme høres ut som et spennende sted, så lenge dere ikke er sånn karismatiske som går rundt og sier til hverandre "What would Esme do?"
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg synes jeg er her ganske mye jeg. Men noen typisk trådstarter er jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det vil jo alltid være enkelte som synes bedre i terrenget enn andre, på alle sosiale arenaer, og de vil nok ofte oppfattes som eliten, eller KGB som er uttrykket jeg ynder å bruke. Det er ikke dermed sagt at de selv synes de er bedre enn noen andre, det er ikke engang sikkert at de er klar over hvor synlige de er?
![]() |
#339 |
Mother of Dragons
|
Det er helt riktig. Det er plass til alle her, uansett hvor rare eller sære, andre blir jo vant til en. Så det er jo bare å holde på så blir man kjent og så bryr man seg mindre om motbør.
![]() |
#340 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Synes det er kjekt her, jeg. Savner ikke flere tråder med krangler på et så infantilt nivå som det innimellom er ("Ditt nek"). Er aldri spesielt opptatt av kozemoze, uansett forum.
![]() |
|
|