Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 13:26   #21
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Pes. Og vi er ikke noe flinke til å holde god orden. "Jeg finner bare eeen vott!" er ikke ukjent å høre hjemme hos oss en vintermorgen, for å si det sånn...

Gammel 28-09-10, 13:34   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg likar da eg. Men så er eg ein kontrollfrik på enkelte områder + at eg elsker klær. Andre driver med yoga og forskjellig, mens eg lukker døra bak meg, setter på musikk og setter i gang. Vasker, bretter, merker, sorterer, lapper, vasker, bretter, rydder, pakker ned, pakker opp, vasker, bretter.... Alle i huset veit at er døra lukka og radioen på, er vaskerommet forbudt område.
Sko som ikkje er i bruk for øyeblikket, står på hyller i boden. Jakker som ikkje er i bruk, henger på knagger ved siden av. Ullklær, votter, luer, sokker osv. har fast plass skuffer heile året, og blir sortert ved sesong start/ slutt.
Da einaste eg ikkje er god på, er å faktisk kvitta meg med alt som skal bort. Så no har eg fleire sirlig sorterte poser med klær på vaskerommet, som er klare for levering.... og har vært da ei stund.

Gammel 28-09-10, 13:35   #23
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det avhenger av "systemet" man har. Jeg synes det var pes en periode da jeg oppbevarte alt tøyet i pappesker fra Ikea. Disse kassene stablet jeg oppå hverandre og ned i vår tørre kjeller. Jeg trodde ikke at det ble nødvendig med så mange turer opp og ned for å hente opp og pakke sammen, men pga de himmelvide forskjellene i størrelser, ble det sånn.

Så da flyttet jeg pappeskene opp fra kjelleren og inn på badet. Bak dusjen. Der var det visst litt fuktig på gulvet, så de engang pent stablede pappeskene ble bløte i bunn, sank sammen og raste ned.

Nye kasser ble kjøpt inn, merket med innhold og plassert på gjesterommet hvor de står fremdeles. Glupe meg tenkte ikke engang tanken på å kjøpe gjennomsiktige plastkasser i stedet. Nope. Nye pappesker ble det altså, med underklær, yttertøy og luer (som ikke er i bruk) om en annen. Noen av de nederste kassene har i tillegg bukket under for presset av de øverste, og til tross for nøye gjennomtenkt plassering av de tyngste kassene i bunn, raser "systemet" fremdeles.

Heldigvis for meg og hjernen min, har jeg funnet løsningen og systemet over alle system. Noe som er greit og lettvindt, men samtidig ser pent ut.

I gangen, i et innhuk og bak en gardin henger klærne til alle tre barna på tversgående stenger. Veldig oversiktig og fint. Disse klærne skal inn i hver sine garderobeskap straks loftet er ferdig om noen uker. I denne hukken kommer det et hengeskap og et skoskap. Her skal jeg henge alt av tøy som ikke er i bruk akkurat nå, men som er passelig sesongen som kommer. F.eks. vintertøy og -sko om sommeren, og vice versa. Slutt på stuing i uoversiktlige pappesker som ikke tåler en dritt. Tøyet som skal i arv og som ikke selges, skal i oversiktlige og i rekkefølge-plasserte plastkasser. Enkle å stable og greie mtp oversiktig og tilgjengelighet.

Så dette blir det nye systemet. Let's make it work!

Gammel 28-09-10, 13:39   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Såpass pesete at det nok blir prioritert ned, og dermed er det få tellekanter og lite kontroll. Men barna fryser sjelden, og er ikke farlig møkkete, og jeg er i ferd med å avvenne Andamannen å legge fra seg brukte sokker under bordene, så det er bedring å spore.

Jeg kan bare skrive under på denne. Sånn bortsett fra at jeg har kommet langt i å avvenne Ru-mannen med å legge fra seg sokker under bordene.
Det er nok jeg som har best kontroll på klærne til både Knotten og Knøttliten, og jeg har stadige raid i Knottens garderobe. Det som kan arves vekk går til tremenningen til Knotten, evt. legges til side til Knøttliten.

Både min mor og min svigermor er glad i å shoppe til ungene, noe som gjør at vi ikke har all verdens kontroll over hva ungene egentlig har, men det går nå på et vis.

Gammel 28-09-10, 13:41   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også synes det hadde vært mere moro om alle hadde hatt stor garderobeplass til vanlige klær, samt stor bod og yttergang. Vi gjorde om yttergangen i fjor og det ser nesten ut som en barnehage når en kommer inn med en hel vegg med skoskap. Der er også votter, luer og div. Dessverre er gangen for liten så det er for liten plass i garderobeskapet som er der, samt en del knagger på veggene. Sesongtøy hjalp det litt på når vi bygget inn under trappa opp til 2.etg. Der står det store dekkposer fra IKEA fulle av vintertøy og jakker, samt skøyter og skisko. Men det lille kottet må jeg liksom tømme helt mellom hver sesong for å få full oversikt over hva som skal fram. Det er litt styr selv om jeg har system inni der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 14:01   #26
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Havbris er litt kul
Standard

Alt som har med tøy, er gøy.
Vi har 5 barn, og de har oppdaterte skap nesten til enhver tid.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 14:02   #27
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker å organisere og styre, men jammen tar det tid, og jeg blir selvfølgelig drittlei av og til.

Gammel 28-09-10, 14:03   #28
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kan bare skrive under på denne. Sånn bortsett fra at jeg har kommet langt i å avvenne Ru-mannen med å legge fra seg sokker under bordene.

I vår familie er det viss kvinnene som har sokkespredning... Svoger og mann finner en slags forbrødring over disse håpløse søstrene.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 14:11   #29
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

I vår familie er det viss kvinnene som har sokkespredning... Svoger og mann finner en slags forbrødring over disse håpløse søstrene.

Det ble bedring hos oss, mener jeg, etter at jeg stappet et par sokker jeg fant slengendes oppi jobbveska til Andamannen. I drittsinne, selvfølgelig. Han har ikke, til dags dato, kommentert det.

Hvilket minner meg om en venninne, som ble så lei at hun konsekvent kastet alle sokker som lå slengt rundtomkring ut på verandaen.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 14:21   #30
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Det er ikke bare meg, altså? Alt som har med klær å gjøre er stor jobb for meg. Å vaske klær er greit nok, men for å kunne vaske klær må de bæres ned i kjelleren og sorteres. Etter vask skal de henges opp, brettes og legges på plass. Jeg bruker mye tid og energi på det og forsøker å begrense vaskingen. Det hjelper en god del, men det blir likevel mye jobb. Særlig på vinterhalvåret er det mye jobb med klær, særlig fordi de ikke kan tørke ute er det også et forstyrrende element i huset. Om vi bare hadde et tørkerom.. :drømmer:

Vi har en pappkasse med sesongklær og for små klær. Oppi der havner alt som for tiden ikke brukes. Som deg har jeg opprydding to ganger i året i forbindelse med overgang til varmere/kaldere vær. Heldigvis har jeg noen som kan arve fra oss. Ellers er det en god del som blir liggende til frustrasjon for meg som bor i et lite hus med dårlig lagringskapasitet. Jeg bruker også mye tid på å sy navnelapper.

Jeg har forresten gravidklær som skal selges/gis bort, noen som er interessert? Har også to blå vinterdresser i str 74/80 og nyfødttøy.
Det blir bare liggende og oppta plass.

Gammel 28-09-10, 14:22   #31
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Hvilket minner meg om en venninne, som ble så lei at hun konsekvent kastet alle sokker som lå slengt rundtomkring ut på verandaen.

Hadde ikke hjulpet her de hadde blitt værende på verandaen!

Gammel 28-09-10, 14:31   #32
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror det avhenger av "systemet" man har. Jeg synes det var pes en periode da jeg oppbevarte alt tøyet i pappesker fra Ikea. Disse kassene stablet jeg oppå hverandre og ned i vår tørre kjeller. Jeg trodde ikke at det ble nødvendig med så mange turer opp og ned for å hente opp og pakke sammen, men pga de himmelvide forskjellene i størrelser, ble det sånn.

Så da flyttet jeg pappeskene opp fra kjelleren og inn på badet. Bak dusjen. Der var det visst litt fuktig på gulvet, så de engang pent stablede pappeskene ble bløte i bunn, sank sammen og raste ned.

Nye kasser ble kjøpt inn, merket med innhold og plassert på gjesterommet hvor de står fremdeles. Glupe meg tenkte ikke engang tanken på å kjøpe gjennomsiktige plastkasser i stedet. Nope. Nye pappesker ble det altså, med underklær, yttertøy og luer (som ikke er i bruk) om en annen. Noen av de nederste kassene har i tillegg bukket under for presset av de øverste, og til tross for nøye gjennomtenkt plassering av de tyngste kassene i bunn, raser "systemet" fremdeles.

Heldigvis for meg og hjernen min, har jeg funnet løsningen og systemet over alle system. Noe som er greit og lettvindt, men samtidig ser pent ut.

I gangen, i et innhuk og bak en gardin henger klærne til alle tre barna på tversgående stenger. Veldig oversiktig og fint. Disse klærne skal inn i hver sine garderobeskap straks loftet er ferdig om noen uker. I denne hukken kommer det et hengeskap og et skoskap. Her skal jeg henge alt av tøy som ikke er i bruk akkurat nå, men som er passelig sesongen som kommer. F.eks. vintertøy og -sko om sommeren, og vice versa. Slutt på stuing i uoversiktlige pappesker som ikke tåler en dritt. Tøyet som skal i arv og som ikke selges, skal i oversiktlige og i rekkefølge-plasserte plastkasser. Enkle å stable og greie mtp oversiktig og tilgjengelighet.

Så dette blir det nye systemet. Let's make it work!

Jeg tror også systemet har mye å si for hvor knirkefritt det går, OG hvor mange størrelser det er mellom plaggene. Vi har med tid og stunder tenkt å få til et system i kjelleren med klesskap der man kan legge sesongenklær i påvente av nytt år. Og et eget skap til ok arvetøy.

Det jeg har lært av etter mange år med samling i klær i pappesker er at 1) det er nesten umulig å holde styr på store mengder klær slik, ofte blir det tatt opp for sent, og 2) klærne ser slett ikke så fine ut når de tas opp igjen etter tre år. Derfor kvitter vi oss med mye mer nå enn før. Det er bare hjemmestrikkede klær, finere klær som er tidløse og dyre plagg som uteklær, bunader osv som tas vare på. Vanlige inneklær av ordinær kvalitet gis til Uff eller kastes alt ettersom. Eller selges om det ser bra ut.

Gammel 28-09-10, 14:33   #33
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Litt pes, men aller mest bare gøy. To barn.

Gammel 28-09-10, 14:33   #34
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det er ikke bare meg, altså? Alt som har med klær å gjøre er stor jobb for meg. Å vaske klær er greit nok, men for å kunne vaske klær må de bæres ned i kjelleren og sorteres. Etter vask skal de henges opp, brettes og legges på plass. Jeg bruker mye tid og energi på det og forsøker å begrense vaskingen. Det hjelper en god del, men det blir likevel mye jobb. Særlig på vinterhalvåret er det mye jobb med klær, særlig fordi de ikke kan tørke ute er det også et forstyrrende element i huset. Om vi bare hadde et tørkerom.. :drømmer:

Vi har en pappkasse med sesongklær og for små klær. Oppi der havner alt som for tiden ikke brukes. Som deg har jeg opprydding to ganger i året i forbindelse med overgang til varmere/kaldere vær. Heldigvis har jeg noen som kan arve fra oss. Ellers er det en god del som blir liggende til frustrasjon for meg som bor i et lite hus med dårlig lagringskapasitet. Jeg bruker også mye tid på å sy navnelapper.

Jeg har forresten gravidklær som skal selges/gis bort, noen som er interessert? Har også to blå vinterdresser i str 74/80 og nyfødttøy. Det blir bare liggende og oppta plass.

Vet ikke hvor gamle barn du har, men nå har jeg en 15-åring og en 11-åring i tillegg til 6-åringen, og gud-hjelpe meg som klesvasken har økt de siste årene. Det må visst kastes i skittetøyet dersom man har tenkt tanken på å ha på seg plagget. Jeg tar opp igjen og legger i skapet, men det er jo av og til at det ikke er så kjekt å ta opp igjen fra skittentøyet når det ligger skitne truser, kluter og hva-har-du sammen med det rene plagget.

Gammel 28-09-10, 14:34   #35
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er latterlig mye jobb. Mest pes. Og så er det visst et enkeltpersonforetak, noe som ikke gjør det lettere. Spørs om ikke noe bør outsources.

Gammel 28-09-10, 14:35   #36
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par faste her på FP som skal ha avlagte klær hos oss. De får stor pappeske 1-2 ganger i året. Veldig kjekt å ha et fast sted å sende. De vet hva de får og hvis det er noen av klærne jeg skal ha noe for så vet de også da at det garantert er verdt prisen jeg sier. Orker ikke å bruke tid på å selge med bilder og styr, da blir det bare liggende det peneste av det som er for smått.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 14:41   #37
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn passe smågørr, og det er jeg som har oversikten.
Har lite lagringsplass, ikke vaskerom og småfuktig bod som slett ikke egner seg for lagring av tøy, ellers skulle jeg hatt bedre system. Arvetøy legges i esker etter størrelse, og tas frem når barn nr 2 kommer i størrelsen. Samme gjelder tøy kjøpt på salg for fremtidig bruk. Her legges også sesongtøy jeg tror kanskje passer en sesong til når det pakkes vekk.

Gammel 28-09-10, 15:05   #38
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er en del arbeid.

Akkurat nå klager jeg ikke (selv om vaskemaskina gikk heden på mandag! Og deler av oppussingspenger forsvinner der. Nåja, en vaskemaskin er jo et nytt møbel. Måtte le av mannen min. Jeg ringte han på mandag da jeg oppdaget det og klaget min nød. Jeg håpet jo at han hadde en quick fix, feks et filter jeg kunne rense. Og på spørsmål fra meg om det var noe han kunne gjøre, svarte han lakonisk: "Jeg fyller inn overtiden min nå". )

Ja, ok. Så klager jeg litt, da. Men det er mindre jobb en det brukte å være. Og det er fordi jeg har ryddet i boder og sortert skisko og fandens hans oldemor. Så jeg er fornøyd.

Gammel 28-09-10, 15:13   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gøy er vel å ta i.. Men jeg liker nok å ha oversikten selv. Mannen vasker klær da, men jeg er nok den som har mest oversikt over hva som ligger i hyllene i barnehagen, hva som må skiftes ut og hva de har av utstyr. Det er jo fordi jeg er LITT mer glad i å shoppe enn han også.
Jeg hadde nettopp en rydderunde ift høst/vinterklær, så jeg har ganske oversikt og synes det er greit nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 15:14   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gangen har vi forresten 3 kurver, en til votter, en til luer og en til skjerf/hals. Det er veldig kjekt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.