Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 14:39   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Såpass pesete at det nok blir prioritert ned, og dermed er det få tellekanter og lite kontroll. Men barna fryser sjelden, og er ikke farlig møkkete, og jeg er i ferd med å avvenne Andamannen å legge fra seg brukte sokker under bordene, så det er bedring å spore.

Jeg kan bare skrive under på denne. Sånn bortsett fra at jeg har kommet langt i å avvenne Ru-mannen med å legge fra seg sokker under bordene.
Det er nok jeg som har best kontroll på klærne til både Knotten og Knøttliten, og jeg har stadige raid i Knottens garderobe. Det som kan arves vekk går til tremenningen til Knotten, evt. legges til side til Knøttliten.

Både min mor og min svigermor er glad i å shoppe til ungene, noe som gjør at vi ikke har all verdens kontroll over hva ungene egentlig har, men det går nå på et vis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.