Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 13:33   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bina.. Jeg har ingen anelse om hvem du er og det trenger jeg ikke vite heller, men grunnen til at vi kanskje lurer litt er at det i alle fall på meg har virket som du "kjenner" brukere her relativt godt og det har virket slik helt fra dine første innlegg. Når du nå skriver at du har vært på NM er det mer forståelig, men det virker litt rart at du skriver 200 innlegg på en måned her og ikke har gjort deg bemerket på NM.

Jeg tror dette kan være noe av forklaringen på at noen av oss kanskje lurer litt.

Litt nysgjerrige er vi nok noen av oss.

Å tenke på hvor mange innlegg man hadde på NM i forskjell til her inne, er litt dumt.

Jeg var på NM noen år, fikk med meg det meste, men hadde kun litt under 300 innlegg der. Og jeg følte meg ganske aktiv der.
Nå er jeg her, og er enormt forundret over hvor fort jeg har kommet opp i et slikt antall innlegg som jeg har. Men så er jeg meget engasjert og elsker dette forumet da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.