Sv: Om forumtone og takhøyde
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
Jeg ser det ikke slik at jeg har "hintet" om noe som helst. Jeg har derimot sagt at jeg oppfattet at en del brukere på NM kom i konflikt med ledelsen på NM, og dermed gikk til masse-utmelding. Dette pågikk i den tiden da jeg kom inn på NM.
Jeg har ikke noe behov for å gå deg etter i sømmene og sjekke hvilke forum du har oppholdt deg på før, under og etter ett eller annet.
Det er mulig at jeg har blandet noen nick, det skal jeg ikke si for sikkert. Men jeg VET at jeg på NM stadig hørte noe om eller leste innlegg av Madam Mim. Og jeg TROR at Safran, Skilpadda, Him og en del andre også var blant de som skrev mange innlegg på NM, og jeg TROR at flere av disse forsvant i dragsuget av den konflikten som oppsto på NM.
Så vidt jeg har skjønt på Desembermamma ble Mim på et tidspunkt utestengt fra NM, og jeg oppfatter nå at det kanskje var det som var årsaken til flukten fra NM til FP. Akkurat at det var årsaken hadde jeg ikke fått med meg, jeg trodde det var en konflikt mellom flere brukere og ledelsen på NM.
Hvis det er sånn at du Safran ikke var bruker på NM da jeg var der, så må jeg jo bare beklage at jeg trodde det. Kan jo hende at det er på dette forumet du har gjort deg bemerket og at jeg derfor har rotet.
Jeg ser ingen spesiell grunn til å jobbe for at du skal se meg som troverdig. Jeg ser på deg som en som er ute etter å "ta" andre, og du prøver febrilsk å finne noe å ta meg på. Som sagt oppfatter jeg det som ubehagelig, og om du midt oppe i det anser meg som lite troverdig så blir det underordnet.
Forresten har jeg finlest forumsreglene nøye, og det du driver med er i strid med reglene. For du er ute etter meg som person, og greier ikke å diskutere med meg uten å hakke på meg og spekulere i om jeg kan ha vært noen andre før. Jeg syns synd på deg som har et så kjedelig liv at den største gleden du har er å hakke løs på ukjente på internett. 
Beklager, men jeg faller ikke for den hersketeknikken der. Har sett den før. Og jeg sa heller ikke at jeg ikke var medlem der på det tidspunktet du sier du meldte deg inn, jeg sier at jeg ikke skrev der da og dermed ikke kan ha gjort meg bemerket.
For din egen del kan det være lurt å la være å gå såpass hardt ut som du gjør dersom du ikke tåler konsevensene av det.