|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg er høy, 179 cm, og er ganske kraftig bygget. Når jeg må opp i str. 42 er jeg ikke akkurat lekker smekker, men heller ikke smellfeit. Når jeg er tynn er jeg str 36/38. 38 er perfekt |
|
|
|
|
|
#62 |
|
saftig
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?
Mener du at large størrelse da er det samme om at man er overvektig? For da er du alvorlig på bærtur. Jeg er slank som str 42, men jeg har brede skuldre og store pupper.
|
|
|
#64 |
|
Fortynnet
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Siden mange nevner blodtrykk i den forbindelsen her: Man kan ha høyt blodtrykk uten at det skyldes overvekt også. Da det ble oppdaget hos meg var jeg tynn og veltrent og brukte str. 36. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Søt og rar
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg er som jeg skrev i den andre tråden veldig sensitiv i forhold til min egen kropp og hadde ikke taklet å legge på meg nok kilo til å passe i størrelse 42. Men det er altså bare meg, ingenting sagt om noen andre
|
|
|
#66 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg har mine kilo svært jevnt fordelt. Når jeg bruker str 42 er jeg alldeles smashing.
|
|
|
|
#67 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Vel, jeg drømmer om å komme inn i str 42 i overkropp.
|
|
|
#68 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Signerer dette (nesten) i sin helhet. Er 173 og ikke veldig kraftig bygget, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg bruker størrelse 42 og er smashing. |
|
|
|
#71 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg er 172 og ganske spedbygget. Str 42 er en grei str., men str 42 føler jeg ikke er identisk i alle klesbutikker. Jeg trives best i str 40, ihvertfall i overdeler. (tiltross for at jeg er "barmfager" type C-cup)
|
|
|
#72 |
|
bits and pieces
|
Ja en eller annen størrelse må jo være large. Men er jo ikke dermed sagt at man er feit/overvektig. Noen er 1.40 mens andre er 2 meter, mener du virkelig at alle skal være small i størrelse????
|
|
|
|
#73 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg er rund som ei kule i størrelse 42-44. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Allium er slank ja. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
ctrl+z
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Nå som jeg er str 44 synes jeg 42 høres himmelsk ut. Hadde jeg brukt det, hadde jeg villet bruke 40 osv. For meg handler det ikke om klesstørrelser.
|
|
|
#77 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Bildet borte vekk Sist redigert av Dronningen : 13-09-10 kl 23:24. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
maler
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Min mor likte veldig godt da store-størrelser-avdelingene dukket opp for endel år siden. Da kunne hun nemlig kjøpe størrelse xs og 34. Og det er jo så bra å kjøpe veldig små størrelser, selv om klærne er like store som de man normalt bruker. Størrelsene er jo ikke engang konsistente, 42 på HM er kanskje L, men ikke kom og fortell meg at str 42 i et fransk merke er stort. Og for oss kraftig bygde nordboere er ikke nødvendigvis Large en stor størrelse heller. Det er bare small som er så skrekkelig smått, bare legg merke til hva som henger igjen av størrelser når man kommer på salg.
|
|
|
#79 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Eg er størrelse 44 og 46, og syns faktisk ikkje det er spesielt plagsomt. Kunne godt tatt av litt men eg føler meg ganske fin, og nok fin til å ikkje måtte trene. Heldigvis! |
|
|
|
![]() |
|
|