Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra tynn/slank til overvektig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 13:24   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra tynn/slank til overvektig

Opprinnelig lagt inn av Tøtto, her.

Så hvis man ikke klarer å stoppe i tide, er man ikke fornuftig da? Jeg ser ikke poenget ditt her, mener du virkelig at det går på fornuft?

Ordla meg muligens litt dumt, i mangle på andre ord i farten.
Det går vel ikke på fornuft sånnsett, (derfor jeg skrev det i hermetegn) men på en måte gjør det det litt likevel? Overvekt er for mange en sykdom, og overspisingen har jo med det mentale å gjøre også...så ja, litt med "fornuft" har det jo vel med å gjøre..? Er man ufornuftig på et vis når man sitter og spiser og spiser og spiser til vektnålen viser 80kg formye? Da tenker man ikke på sitt eget beste helsemessig? men på slukke suget etter mat og å stille andre behov der og da? Man setter behov foran "fornuft"? For alle vet jo at det på sikt ikke fører noe godt med seg helsemessig?
At man ikke klarer å stoppe er en annen sak... Det er vel en tankegang som må endres for den det gjelder vil jeg tro... og nei, jeg sier ikke at det er lett, ingen trylleformel finst. Og jeg har ingen fordommer mot overvektige, bare så det er sagt.

Jeg synes derimot det er trist å se en person som før brukte str 38/40 feks, og som "plutselig" bruker str 48/50.. Derfor jeg begynte å undre over at enkelte kan la det gå så langt...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.