|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
By the Sea
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?...også er jeg prinsippiell motstander av alderskriser og har på ingen måte tenkt å frykte dagen.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg blir 40 år neste år og er i tenkeboksen. I utgangspunktet vil jeg ikke ha noe fest. Jeg hater å være midtpunkt. Så og si alle venninnene mine blir 40 år neste år, jeg har bursdag sent på året. Så jeg tenkte at jeg kunne vente med å bestemme meg til jeg ser hva de andre finner på i løpet av året. Jeg har nok mest lyst til å dra bort med mannen min. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?
Når jeg er halvveis til 100.
|
|
|
|
#44 |
|
Epikur
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?
Klart jeg skal komme!
|
|
|
#45 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Mannens 40 årsdag forbigikk i stillhet hva angår partyparty - etter hans eget ønske. Men jeg ønsket meg party - så jeg kjøpte billetter til Robbie Williams sammen med flere av våre venner, så vi tok en heidundranes festhelg i Gøteborg. Det var også veldig ok
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 04-09-10 kl 22:26. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
I mål
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?
30-årsdagen min druknet også i en nesten nyfødt baby. 35-årsdagen min har nettopp vært, og sannelig druknet den også i en nesten nyfødt baby |
|
|
|
|
|
#47 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Ikke noen fest på meg, nei. Feiret med god mat og drikke, med Drømmemannen og barna. På hotell, suite med utsikt over Niagara Falls. Koselig og fantastisk. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Til 30årsdagen hadde jeg partyparty med pizza, øl, mannfolk og damer, samt ut på byen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Tja, jeg er sannelig ikke sikker, men må snart bestemme meg. Min nye kollegaer har visstnok bestemt at vi skal ha personalfest på bursdagen min for å feire meg, så mulig det blir det.
|
|
|
|
#50 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg fyller 40 neste år og det skal definitivt feires med stil. Det er faktisk på tide å begynne planleggingen... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Siden jeg fyller i november og på død og liv ville ha hagefest, sendte jeg alle vennene mine invitasjon i november med innbydelse til hagefest siste helga i mai. *lur* |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Vennefest
|
|
|
#53 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Synes Note sin ide var god jeg Estrella.. inviter nå og ha festen til våren
|
|
|
#54 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Ja, da skal det feires. Og samtidig skal jeg feire at jeg har store barn. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg husker ikke lenger. :senil:
|
|
|
#57 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Min kjære arrangerte overraskelsesfest for meg. Svigers laget nydelig koldtbord, og vi hadde festen hos dem. Utrolig morsomt og overraskende.
|
|
|
#58 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg liker ikke feire meg selv. Slipper godt unna hvert år siden jeg har bursdag på julaften.
|
|
|
#59 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg feiret 40-årsdagen min med rundt 20 venner. Det var kjempeartig og vi lallet oss i seng rundt kl 6 |
|
|
|
![]() |
|
|