Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-10, 21:28   #41
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?

...også er jeg prinsippiell motstander av alderskriser og har på ingen måte tenkt å frykte dagen.

Gammel 04-09-10, 21:30   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir 40 år neste år og er i tenkeboksen. I utgangspunktet vil jeg ikke ha noe fest. Jeg hater å være midtpunkt. Så og si alle venninnene mine blir 40 år neste år, jeg har bursdag sent på året. Så jeg tenkte at jeg kunne vente med å bestemme meg til jeg ser hva de andre finner på i løpet av året. Jeg har nok mest lyst til å dra bort med mannen min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 21:32   #43
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nolo! Når skal du feire den igjen, sa du?

Når jeg er halvveis til 100.

Gammel 04-09-10, 21:38   #44
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg skal ha et brutalt haraball og Esme og Mim skal komme.

Klart jeg skal komme!

Gammel 04-09-10, 21:39   #45
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannens 40 årsdag forbigikk i stillhet hva angår partyparty - etter hans eget ønske. Men jeg ønsket meg party - så jeg kjøpte billetter til Robbie Williams sammen med flere av våre venner, så vi tok en heidundranes festhelg i Gøteborg. Det var også veldig ok
*mannen fikk være med altså! Det var min gave til ham*

Sist redigert av Fløyel : 04-09-10 kl 22:26.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:21   #46
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er helt sikker på at jeg skal ha en skikkelig fest på 40-årsdagen min.

30-årsdagen druknet i fødselsdepresjon og baby som IKKE sov. Jeg, mannen og hyle-snuppa reiste bort sammen. Det var koselig, men PARTY var det ikke. Så det skal jeg ta igjen neste gang. Men det er fremdeles en god stund til (jeg blir straks 35).

30-årsdagen min druknet også i en nesten nyfødt baby. 35-årsdagen min har nettopp vært, og sannelig druknet den også i en nesten nyfødt baby . Men jeg skal sannelig ikke vente til jeg blir 40, jeg har tenkt å ha fest når jeg blir 35 1/2 jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:30   #47
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noen fest på meg, nei. Feiret med god mat og drikke, med Drømmemannen og barna. På hotell, suite med utsikt over Niagara Falls. Koselig og fantastisk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:35   #48
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Til 30årsdagen hadde jeg partyparty med pizza, øl, mannfolk og damer, samt ut på byen.

40 årsdagen skal feires den også.

Venninner sier de skal være bortreist på dagen, det er kjerring det. Det er 60 og 70åringer som er bortreist på dagen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:38   #49
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg er sannelig ikke sikker, men må snart bestemme meg. Min nye kollegaer har visstnok bestemt at vi skal ha personalfest på bursdagen min for å feire meg, så mulig det blir det.
I tillegg har en venninne og jeg snakket om å feire i lag, isåfall blir det midt mellom burdagene våre(jeg har i oktober, hun i desember). Jeg har lyst til å feire den, så håper det blir noe av

Gammel 04-09-10, 22:41   #50
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Jeg fyller 40 neste år og det skal definitivt feires med stil. Det er faktisk på tide å begynne planleggingen...

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 22:43   #51
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Siden jeg fyller i november og på død og liv ville ha hagefest, sendte jeg alle vennene mine invitasjon i november med innbydelse til hagefest siste helga i mai. *lur*
Resultatet ble at alle kunne komme. Leide telt, lagde mat og hadde band i et hjørne. Tror vi var rundt 40 stk. Moro var det i hvert fall.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:06   #52
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Vennefest

Gammel 04-09-10, 23:09   #53
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes Note sin ide var god jeg Estrella.. inviter nå og ha festen til våren

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:25   #54
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, da skal det feires. Og samtidig skal jeg feire at jeg har store barn.
Alle andre merkedager har druknet i graviditet og små barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 23:41   #55
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker ikke lenger. :senil:

Gammel 04-09-10, 23:57   #56
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg husker ikke lenger. :senil:

Hva var det jeg sa!? :skingrestemme:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 00:59   #57
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min kjære arrangerte overraskelsesfest for meg. Svigers laget nydelig koldtbord, og vi hadde festen hos dem. Utrolig morsomt og overraskende.

Haraball ble det, og kl. 2 jaget svigerfar oss hjem, og vi fortsatte festen hjemme hos oss til lyse morgen. ...tror jeg.

Gammel 05-09-10, 10:54   #58
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke feire meg selv. Slipper godt unna hvert år siden jeg har bursdag på julaften.

Gammel 05-09-10, 11:27   #59
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg feiret 40-årsdagen min med rundt 20 venner. Det var kjempeartig og vi lallet oss i seng rundt kl 6

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 13:17   #60
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?

Vi dro til Paris alle fem, og feiret bursdagen på en fin restaurant. Herlig.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.